لیگ قهرمانان اروپا؛ نامه اخراج مورینیو آماده ارسال شد

تهران (پانا) - در اولین شب از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های مدعی یوونتوس، منچسترسیتی، رئال مادرید و رم با برد زمین را ترک کردند اما منچستریونایتد با شکست خانگی یک گام دیگر به تغییر نیمکت نزدیک شد.

کد مطلب: ۸۶۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ نامه اخراج مورینیو آماده ارسال شد

شب اول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب و در گروه هشت تیم‌های منچستریونایتد و یوونتوس به میزبانی ورزشگاه اولدترافورد پس از 15 سال روبروی هم قرار گرفتند. این دیدار دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول یوونتوس برتری کاملی بر جریان بازی داشت و از همین برتری استفاده کرد و در دقیقه 17 توسط دیبالا به گل رسید اما در مقابل منچستر فوتبالی تدافعی را ارائه کرد و تنها توانست یکبار روی دروازه حریف در این تیمه موقعیت خلق کند تا نیمه اول یک بر صفر تمام شود.

در نیمه دوم هر چند منچستر تیم برتر زمین شد اما فشار شیاطین سرخ برای جبران راه به جایی نبرد و در نهایت یوونتوس در شبی که کریس رونالدو را در ترکیب داشت مقابل شاگردان خوزه مورینیو به پیروزی یک بر صفر رسید.

در سایر بازی‌ها و از گروه پنج، آژاکس صدرنشین گروه تا پایان هفته دوم مقابل بنفیکا با گل دقیقه 92 به پیروزی رسید.

در گروه شش، منچسترسیتی در اوکراین به مصاف شاختاردونستک رفت و در شبی آسان با دبل سیلوا در دقایق 30 و 71 و گل دقیقه 35 لاپورته به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

هافنهایم ته جدولی هم در جدال با المپیک لیون در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه به گل رسید تا بازی با تساوی 3 بر 3 تمام شود.

در گروه هفت رئال مادرید در دیداری که به نظر می‌رسید آخرین حضور لوپتگی روی نیمکت این تیم در سانتیاگوبرنابئو باشد مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک قرار گرفت و در شبی سخت این تیم را دو برد یک شکست داد. بنزما در دقیقه 11 و مارسلو در دقیقه 55 گلزنان رئال مادرید در این دیدار بودند.

آ.اس.رم هم در المپیکو مقابل زسکا مسکو با برد قاطع 3 بر صفر از زمین خارج شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار