برگزاری بیست و یکمین سال انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان بجنورد

بجنورد(پانا)-انتخابات شورای دانش آموزی امروز یکم آبان ماه در دبیرستان هیأت امنایی شهید مطهری (شهدای فرهنگی) با حضور مدیر آموزش وپرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان و اعضای شورای شهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و یکمین سال انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان بجنورد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در این انتخابات، با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش عنوان کرد: در سند تحول بنیادین به شش ساعت تربیتی شامل، تربیت دینی و اخلاقی، زیستی و بدنی، زیبا شناسی،مهارتی و فناوری، تربیت اقتصادی ،سیاسی و اجتماعی اشاره شده است که یکی از مهمترین اهداف نظام تعلیم و تربیت ،تربیت سیاسی و اجتماعی است و بهترین نمونه آن شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی است که نماد مشارکت دانش آموزان در امورات مربوط به تعلیم و تربیت در مدارس مشاهدا می شود.

محمود اسدی اظهار داشت: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی تمرینی است برای شرکت در فعالیتهای سیاسی - اجتماعی جامعه، که دانش آموزان مشارکت فعال و جدیت لازم را در این زمینه باید داشته باشند همچنین یاد بگیرند که هم مشارکت فعال و پویایی را داشته باشند و هم خوب تبلیغ کنند.

وی گفت: امسال در مدارس شهرستان بیش از 10 هزاردانش آموز به عنوان کاندیدای شورای دانش آموزی معرفی شده اند که از این تعداد حدود 2400 نفردانش آموز به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب می شوند.

در پایان برگه های اخذ رأی در بین دانش آموزان توزیع گردید و پس ازمراحل انتخابات، دانش آموزان آراء خود را در صندوق رأی انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار