با حضور ۹ هزار دانش آموز؛

دانش آموزان لامردی دموکراسی را مشق کردند

لامرد ( پانا) همزمان با سراسر کشور آیین انتخابات شورای دانش آموزی با حضور 9 هزار دانش آموز لامردی در 68 واحد آموزشی در لامرد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان  لامردی دموکراسی را مشق کردند

فرماندار لامرد در حاشیه برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار پانا در خصوص اهمیت و نقش شوراهای دانش آموزی اظهار کرد: 9 هزار دانش آموز در 68 واحد آموزشی در انتخابات شوراهای دانش آموزی در سطح شهرستان شرکت کردند.

حسین شبانی نژاد با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی با اهداف مختلفی تشکیل می شود، افزود: با شناخت صحیح دانش آموزان از اهداف شکل گیری شوراها نتایج خوبی در پی خواهد داشت که یکی از آن ها حضور پررنگ بانوان در برعهده گیری مسئولیت های اجتماعی خواهد بود.

وی گفت: برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرینی است برای در معرض انتخاب قرار گرفتن در عرصه های اجتماعی برای پذیرش مسئولیت های مدنی و اجتماعی.

شبانی نژاد با توصیه به معلمان از آن ها خواست فعالیت های شوراهای دانش آموزی را مهم در نظر بگیرند تا دانش آموزان بتوانند با انجام تمرین های مختلف خود را برای حضور در مسئولیت های اجتماعی آماده کنند.

فرماندار لامرد همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: با حفظ حریم معنوی مدرسه تمام تلاش خود را برای همکاری با اولیای مدرسه بکار ببندند.

احمد انصاری رئیس آموزش و پرورش لامرد در سخنانی با بیان اینکه دانش آموزان با فعالیت در شوراهای دانش آموزی روحیه جوان باوری را در خود تقویت می کنند، افزود: منتخبین شوراهای دانش آموزی بازوی توانمند مشورتی برای اولیای مدرسه هستند و معلمان نیز با حذف نگاه صوری و فرمالیته نسبت به شوراهای دانش آموزی از این بستر مناسب بهره کافی ببرند.

خبرنگار/فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار