اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی استان یزد

یزد(پانا) - اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی در دبیرستان نمونه رسولیان ناحیه 1 استان با هدف فناوری نوین و پیشرفته برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی استان یزد

زهره امیرچخماقی رئیس اداره کل آموزش و پرورش ناحیه 1 استان در برگزاری بیست و یکمین انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان نمونه هوشمند رسولیان بیان داشت: مدرسه رسولیان به سمت فناوری نوین و پیشرفته روی آورده که با تدبیر و حسن سلیقه مدیر، معاون فناوری و کادر اجرایی این مدرسه انجام شده است.

امیرچخماقی از اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی در استان خبر داد که با تهیه نرم افزار و داشتن کدملی و پسورد دانش آموزان انتخابات را برگزار می کنند.

این مقام مسئول حسن انتخابات الکترونیکی را علاقه مندی بیشتر دانش آموزان، جلوگیری از رای باطله و انجام انتخابات واقعی و پرشور دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: با استفاده از همکاری مدیران مدارس در صدد گسترش هوشمند سازی، تکنولوژی و فناوری مدارس سطح ناحیه هستیم.

در ادامه رضا دبیری مدیر دبیرستان نمونه هوشمند رسولیان بیان داشت: کارگاه IT با 35 کاربر متصل به اینترنت به صورت آنلاین در اختیار دانش آموزان قرار دارد.

دبیری از همکاری اولیاء دانش آموزان و معاونت فناوری که در این زمینه تلاش نمودند قدر دانی کرد و گفت: مدارس هم جوار می توانند از کارگاه IT مد رسه استفاده نمایند.

وی گفت: بیشتر کارها در این مدرسه با استفاده از کارگاه IT انجام می شود که با داشتن فضای مناسب و پشتوانه مالی مدارس دیگر می توانند این طرح را در کارهای خود بگنجانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار