با هدف مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری های تربیتی و آموزشی مدارس؛

بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از 3 هزار آموزشگاه شهرستانهای استان تهران برگزار خواهد شد

تهران (پانا) - بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با هدف بهره مندی از توانمندی و تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری دانش آموزان روز سه شنبه اول آبانماه1397 همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان های تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۴۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از 3 هزار آموزشگاه  شهرستانهای استان تهران برگزار خواهد شد

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ضمن اعلام خبر برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی روز سه شنبه اول آبانماه 1397در مدارس شهرستان‌های تهران، ایجاد فضای تبلیغات و رقابت سالم و انتخاب آگاهانه را مورد تأکید قرارداد.

هاشمی انتخابات شورای دانش آموزی را دارای جایگاه ویژه ای دانست و بر نقش این شورا در اداره بهینه مدارس و جامعه پذیری دانش آموزان تاکید کرد.

وی آگاهی بخشی به دانش آموزان در استفاده از شیوه های صحیح تبلیغات و انتخاب را یاد آور شد و گفت: ضرورت دارد با تمرین واقعی و صحیح دموکراسی در مدارس، دانش آموزان را برای شرکت در عرصه انتخاب های بزرگتر و ایفای نقش در اداره کشور آماده کنیم که شورای دانش آموزی و سپس مجلس دانش آموزی بعنوان عصاره این شورا، نقش بسزایی در این امر دارد.

شایان ذکر است بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزان امروز سه شنبه اول آبان 97 با حضور 700 هزار دانش آموز در بیش از 3 هزار مدرسه شهرستان های استان تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار