صنعت نفت با شاهکار هوادارانش نقره داغ شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
صنعت نفت با شاهکار هوادارانش نقره داغ شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به سمت کمک داور دوم که منجر به مصدومیت وی شد و در بازی وقفه ایجاد کرد، رخ داد. به دلیل ورود تماشاگران به زمین بازی و نیمه تمام ماندن مسابقه در حالی که نتیجه بازی دو بر یک به سود تیم پیکان بود، داور این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد و اجازه ادامه بازی را نداد.

کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و گزارش داور و مسئولین برگزاری مسابقه با صدور دستور قرار موقت برای تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان در بازی خانگی ، نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم پیکان اعلام کرد. همچنین برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت د رتاریخ 31/6/97 و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رای صادره برای جریمه نقدی و نتیجه بازی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

گفتنی است، دستور موقت فوق نیز ملغی الاثر می باشد و بدل پرونده در خصوص رسیدگی به تخلفات 4 نفر از تماشاگران آشوبگر باهویت اعلامی در پرونده مفتوح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار