روایتی از استعفای مرد محبوب والیبال ایران

امیر خوش خبر: به درخواست رئیس فدراسیون والیبال استعفایم را نوشتم

تهران (پانا)- سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران دلیل استعفایش را درخواست رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
روایتی از استعفای مرد محبوب والیبال ایران

از آغاز روزهای خوب والیبال ایران که با حضور خولیو ولاسکو آرژانتینی در راس کادر فنی تیم ملی والیبال تا چهارمی لیگ جهانی با کواچ و کسب اولین مدال جهانی با کولاکوویچ و نهایتا حضور در مسابقات اخیر قهرمانی جهان که با ناکامی بزرگ برای تیم والیبال ایران همراه بود؛ نام یک نفر کنار تیم ملی طی 12 سال وجود داشته است.

امیر خوش‌خبر مردی است که بیش از یک دهه در تیم ملی والیبال ایران به‌عنوان سرپرستی که بازیکنان دوستش داشتند به فعالیت خود ادامه می‌داد اما روز گذشته و در روزهایی که احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال به فکری راهی برای فرار از اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان است ناگهان خبر استعفای امیر خوش‌خبر مرد دوست‌داشتنی والیبال ایران منتشر شد.

پس از اینکه خبر استعفای خوش‌خبر به‌صورت گسترده منتشر شد، روابط عمومی فدراسیون والیبال با انتشار خبری تلویحاً موضوع استعفا را تکذیب و اعلام کرد که با توجه به اینکه خوش‌خبر کارمند وزارت ورزش است و به‌صورت مأمور به فدراسیون والیبال آمده، این جدایی به علت پایان دوران مأموریت خوش‌خبر است.

امیر خوش‎خبر پس از انتشار این خبر از سوی روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره موضوع استعفایش به پانا گفت: رئیس فدراسیون والیبال از من خواست تا به دفترش بروم و در مورد برخی مسائل صحبت کنیم. پس از اینکه حرف‌ها زده شد، از من خواست نامه استعفایم را امضا کنم که من هم همین کار را انجام دادم.

خوش‌خبر ادامه داد: من قبل از شروع لیگ ملت‌های والیبال، نامه‌ای به ضیایی نوشتم و تمام مشکلاتی که تیم ملی ایران با آن دست به گریبان است را آن نامه نوشتم و همان موقع هم استعفا دادم اما از سوی رئیس فدراسیون قبول نشد. من حتی در همان مقطع به ضیایی گفتم کسی را کنار من بگذارد تا هر آنچه می‌دانم را به او اطلاع دهم اما این کار را انجام نداد و با استعفای من هم موافقت نکرد تا اینکه دیروز از من خواست به فدراسیون بروم.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران در ادامه حرف‌هایش با بیان اینکه «لغو مأموریت من را فدراسیون صادر کرده بود و ضیایی هم خواست نامه استعفا را امضا کنم» تلویحاً نشان داد که جدایی‌اش از تیم ملی والیبال ایران تصمیمی از سوی فدراسیون والیبال بوده و پس از گرفته شدن تصمیم و در حالی که جدایی‌اش قطعی شده بود استعفایش را نوشته است.

خوش‌خبر در ادامه در پاسخ به این سؤال که دلیل رئیس فدراسیون برای قطع همکاری چه بود؟ گفت: ما در این خصوص صحبتی نکردیم، ضیایی از من بابت کارهایی که در این مدت انجام داده‌ام تشکر کرد و بعد از آن هم نامه استعفایم را امضا کردم و از فدراسیون رفتم.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال در پایان گفت: مأموریت من در فدراسیون والیبال تمام شده است و در این مدت هر کمکی که از دستم برمی‌آمد برای تیم ملی انجام داده‌ام و امیدوارم والیبال ایران در ادامه راه موفق باشد. راه سختی پیش روی تیم‌های ملی والیبال است و امیدوارم این مجموعه بتواند با قدرت پیشروی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار