مسیر پیاده روی برای  اربعین در منطقه 20 آماده استقبال از زائران  حسینی شد

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 گفت: از تمامی ظرفیت های مدیریت شهری برای خدمات رسانی به زائران و راهپیمایان در مراسم راهپیمایی مردمی اربعین حسینی استفاده می کنیم.

کد مطلب: ۸۶۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیر پیاده روی برای  اربعین در منطقه 20 آماده  استقبال از زائران  حسینی شد

فرهاد افشار با بیان این مطلب افزود: طبق روال سال های گذشته در روز اربعین حسینی میزبان خیل عظیمی از زائران هستیم که مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را پیاده روی می کنند.

وی در ادامه به اجرای تمهیدات ترافیکی اشاره کردو گفت: سرویس دهی تاکسیرانی با پیش بینی حدود 50 دستگاه ون و اتوبوسرانی توسط 600 دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین انجام می شود.

افشار تاکید کرد: با توجه به اینکه در روز اربعین میزبان خیل عظیمی از زائران و شهروندان تهرانی هستیم، ساماندهی پارکینگ های ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و انسداد موقت معابر اطراف حرم و معابر فرعی منتهی به خیابان فدائیان اسلام در دستور کار قرار گرفته است تا شرایط مناسبی برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی فراهم شود.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: با استقرار ایستگاه های صلواتی و فرهنگی استقبال از زائران در مسیر پیاده روی همراه با ارائه خدمات فرهنگی و ارزشی انجام خواهد شد.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار