بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیرکل هلال احمر خوزستان از روند درمان دانش آموزان حادثه دیده لالی

اهواز (پانا) - بعد از ظهر امروز معاون تربیت بدنی و سلامت  و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیرکل هلال احمر خوزستان با حضور در محل بیمارستان گلستان اهواز پیگیر روند درمان دانش آموزان حادثه دیده  در لالی شدند.

کد مطلب: ۸۶۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیرکل هلال احمر خوزستان از روند درمان دانش آموزان حادثه دیده لالی

محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت ، مهدی رفیعی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و خدادادی مدیر کل هلال احمر استان خوزستان در راستای پیگیری روند درمان دانش آموزان حادثه دیده واژگونی مینی بوس در محور لالی تاراز در بیمارستان گلستان اهواز حضور یافتند.

گفتنی است در همان لحظات اولیه حضور دانش آموزان آسیب دیده در مرکز درمانی گلستان کمیته پیگیری آموزش و پرورش خوزستان متشکل از معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در محل بیمارستان گلستان حضور داشتند تا از نزدیک پیگیری روند درمان این دانش آموزان باشند.


شایان ذکر است در قالب این بازدید نظری دستورات لازم را در خصوص تسریع در روند درمان این دانش آموزان را به کادر درمانی ابلاغ کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار