مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

شهدا مروج ارزش‌ها و سرمایه‌های ماندگار نظامند

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: شهدا مروجان ارزش های دینی و سرمایه های ماندگار نظام و انقلاب هستند و گرامیداشت نام و یاد شهدا، زیباترین عبادت الهی و قدردانی از فداکاری این عزیزان است.

کد مطلب: ۸۶۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدا مروج ارزش‌ها و سرمایه‌های ماندگار نظامند

محمد علی واقعی در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان درمیان که در حسینیه اباالفضلی شهر قهستان برگزار شد؛ اظهار کرد: از مجموع 435 شهید دانش آموز و فرهنگی استان 7 کبوتر سینه سرخ قافله تعلیم و تربیت از مرزنشینان غیور و عزیز شهرستان درمیان هستند.

وی با اشاره به نقش مرزنشینان غیور در تولید علم، اقتصاد و امنیت خراسان جنوبی و به طبع آن ایران اسلامی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان های مرزی کشور از منظر تأمین امنیت ملی دارای موقعیت استراتژیک است که این مهم به واسطه حضور مرزنشنیان غیور، مومن و عاشق اسلام در نوار مرز محقق شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مرزنشینان به عنوان سمبل دفاع از اقتصاد مقاومتی یاد کرد و ادامه داد: مرزنشینان غیور استان به ویژه شهروندان شهرستان درمیان می توانند در زمینه تولید و اقتصاد حماسه ساز شده و بازارهای مناسبی از صنایع دستی ولبنیات برای داخل و حتی صادرات استان فراهم نمایند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از درمیان به عنوان دانشگاه وحدت و تقریب مذاهب در خراسان جنوبی یاد کرد و ابراز داشت: مرز نشینان غیوراین شهرستان 129 شهید سرافراز تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند .

واقعی؛ امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدای شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: بی شک وحدت امروز نتیجه در آمیختن خون شهدای مظلوم شیعه و سنی است که در راه اعتلای اسلام و میهن اسلامی جان خویش در کف اخلاص نهاده و به مصاف دشمنان اسلام و مزدوران آن ها رفتند.

وی با اشاره به اقدامات مذبوحانه عناصر خود فروخته نظام سلطه در به خاک و خون کشیدن برادران شیعه و سنی با هدف ایجاد تفرقه نظیر حادثه 31 شهریور اهواز و حوادث خونبار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: امروز به برکت اسلام ناب توطئه نخ نمای تفرقه بنداز و حکومت کن استکبار در ایران جواب نمی دهد و این مزدوران خود فروخته بسیار کوچکتر از آن هستند که در صف اتحاد و ایمان این مردم خدا جو خللی وارد کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، شهدا را مروجان ارزش های دینی و سرمایه های ماندگار نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: گرامیداشت نام و یاد شهدا، زیباترین عبادت الهی و قدردانی از فداکاری این عزیزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار