معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران؛

خیرین مدرسه ساز معماران عاطفه ها هستند

شهرقدس (پانا) -معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : ما از خیرین به عنوان معماران عاطفه ها یاد می کنیم و در واقع این اشخاص الگو های برتر دانش آموزان هستند .

کد مطلب: ۸۶۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز معماران عاطفه ها هستند

یدالله شهبازبیگی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفتگوبا خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:ما خیرین را صرفا با احداث فضای فیزیکی یاد نمی کنیم بلکه با اقداماتی که انجام داده اند آن ها را یاد می کنیم و از همه مسئولین انتظار داریم از عمل شایسته آنها تقدیر کنند.

وی در ادامه افزود:اقدامات خیر مدرسه ساز نشانه ایثار است و اگر فردی ایثار نداشته باشد نمی تواند یکی از صفات ارزنده، که بخشش است را داشته باشد از نظر بنده کلمه ایثار از ارزش بالایی برخوردار است.

شهباز بیگی در رابطه با پشتوانه بودن خیرین مدرسه ساز گفت:یکی از پشتوانه های عظیم آموزش و پرورش خیرین مدرسه ساز هستند که به واسطه حضور این عزیزان از کمک دیگر خیرین بهرمند شویم و در واقع آن ها دست پرتوانو یاری دهنده ما خواهند بود .

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد : رسالت فرهنگی و آموزشی آموزش و پرورش، وضعیتی مشخص دارد و این رسالت زمانی محقق می شود که امکانات مناسب برای دانش آموزان مهیا شود .

/خبرنگار: حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار