معاون استاندار اردبیل :

توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی دو مطالبه اصلی مردم است

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی دو مطالبه مهم و اصلی مردم از جامعه ورزش کشور است.

کد مطلب: ۸۶۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی دو مطالبه اصلی مردم است

علی نواداد در جلسه شورای عالی ورزش های همگانی استان که باحضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور در استانداری برگزار شد، با بیان این مطلب افزود : توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی به عنوان یک وظیفه مهم حوزه ورزش و جوانان، باعث نشاط اجتماعی جامعه می‌شود .

وی ادامه داد : موفقیت اخیر ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان در رقابت های پاراآسیایی 2018 اندونزی، شور و نشاط خاصی را در استان به وجود آورد .

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های ارزنده در این خصوص انجام گرفته است، خواستار رونق برنامه های ورزشی قهرمانی و همگانی استان شد .

نواداد با اشاره به آمار مشارکت ۲۱ درصدی عمومی در ورزش های همگانی اظهار داشت: باید با برنامه‌های منسجم این آمار به ۵۰ درصد ارتقا یابد .

وی ارتقای سلامتی جامعه را یکی دیگر از آثار توسعه و رواج ورزش های همگانی در جامعه برشمرد و گفت: همه دستگاه‌ها در تحقق این مهم تکلیف دارند .

در این جلسه حکم انتصاب استاندار اردبیل به عنوان سفیر ورزش های همگانی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور اهدا شد .

تبادل تفاهم نامه در جهت توسعه ورزش های همگانی مابین ادارات کل ورزش و جوانان ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری اردبیل از دیگر برنامه این جلسه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار