معاون آموزش متوسطه استان در مراسم گرامیداشت هفته پیوند شهرستان ابهر:

نتیجه همکاری خانه و مدرسه تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران است

زنجان (پانا)-محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه استان در مراسم گرامیداشت هفته پیوند شهرستان ابهر گفت: نتیجه همکاری خانه و مدرسه تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۸۶۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه همکاری خانه و مدرسه تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران است

در این مراسم محمود شهبازی ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم ماه صفربرای تبیین فلسفه وجودی قیام امام حسین (ع) در راستای رسالت پیامبر اکرم (ص) درجامعه تاکید کرد و اظهارداشت: باید سعی شود در آستانه اربعین دانش آموزان را با یکی از مهمترین اهداف قیام که ترویج مبارزه با استبداد و ظلم است آشنا کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان پیگیری اجرای اصل مدیریت مطلوب بر منابع محدود را از برنامه های پروژه مهر استان در سال جاری عنوان کرد و گفت: با اجرای موفق این اصل یکی از چالش های اساسی آموزش و پرورش که در قالب کمبود نیروی انسانی نمود یافته بود رفع و دانش آموزان با شادی و نشاط سال تحصیلی جدید را آغاز نمودند.

وی با تاکید بر این که هدف نهایی سند تحول بنیادین دستیابی به مراتبی از حیات طیبه است، اظهار داشت: همکاری دو نهاد خانه و مدرسه باید منجر به تربیت دانش اموزانی ،با ایمان، متفکر ،خلاق، کار آمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران شود.

شهبازی اتخاذ وحدت رویه بین دو نهاد خانه و مدرسه را ضروری عنوان کرد وافزود: همسویی دو نهاد خانه و مدرسه از عوامل اصلی تحقق وحدت تربیتی و زمینه ساز کاهش اسیب های اجتماعی به ویژه در استفاده نا آگاهانه از فضای مجازی است .

وی با اشاره به این که میزان حضور دانش آموزان در فضای مجازی و پرسه زدن آنها در شبکه های اجتماعی آسیبی جدی و نگران کننده است افزود: استفاده از این فضاها باید به صورت هوشمندانه و همراه با نظارت والدین باشد تا نتیجه لازم برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان را به دنبال داشته باشد و این موضوع ضرورت همراهی اولیا با مربیان در تربیت سرمایه های آینده کشور را دوچندان کرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از انجمن اولیای موفق مدارس عصمت 2 و نمونه فاطمه الزهرا(س) که رتبه برتر کشوری را کسب نموده اند تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار