راه اندازی شبکه ورزشکاران دوستدار کتاب در شیراز

شیراز (پانا) - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از راه اندازی شبکه ورزشکاران دوستدار کتاب شیراز در خانه تنیس روی میز شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی شبکه ورزشکاران دوستدار کتاب در شیراز

مهدی امیدبخش گفت: با ابراز تمایل و پیگیری های جدی هیئت تنیس روی میز استان فارس، کتابخانه «ورزش و اندیشه» که با سیستم کتاب در گردش فعالیت خواهد کرد سه شنبه اول آبان ماه 1397 در خانه تنیس روی میز شیراز گشایش خواهد یافت.

وی افزود: همزمان با افتتاح این کتابخانه که با حمایت 20 میلیون ریالی هیئت تنیس میز استان فارس برای تأمین قفسه و کتاب و همچنین تأمین حدود 15 میلیون ریال کتاب توسط ستاد هماهنگی پنجمین جشنواره پایتخت کتاب ایران در شیراز انجام می شود، شبکه ورزشکاران دوستدار کتاب شیراز با اهدای لوح عضویت نمادین به چند قهرمان و ورزشکار تنیس روی میز این شهر آغاز به کار می کند.

پیمان ابوالحسنی رییس هیئت پینگ پنگ استان فارس گفت: هیئت پینگ پنگ استان فارس، برای فعالیت های فرهنگی به ویژه کتابخوانی، در کنار ورزش قهرمانی و ترویج ورزش ارزش و اهمیت زیادی قائل است.

وی افزود: در خانه تنیس روی میز شیراز علاوه بر ورزشکاران، خانواده های آنها نیز حضور پیدا و اوقات فراغت زیادی را در انتظار فرزندان خود سپری می کنند که راه اندازی کتابخانه «ورزرش و اندیشه» به منظور پر کردن مفیدِ این زمان ها با مطالعه صورت می پذیرد.

ابوالحسنی با ابراز خرسندی از عضویت در شبکه ورزشکاران دوستدار کتاب شیراز خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات خلاصه نویسی کتاب و کتابخوانی برای دریافت بازخورد از مخاطبان این کتابخانه در برنامه هیئت تنیس میز استان فارس قرار دارد.

رییس کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز ایران ادامه داد: کمیته همگانی هیئت تنیس روی میز استان فارس با شعار «پینگ پنگ؛ ورزش اول خانواده ها» جریانی جدی را در عرصه های فرهنگی و ورزشی در عرصه های مختلف به وجود اورده است.

آیین آغاز به کار شبکه ورزشکاران دوستدار کتاب شیراز و افتتاح کتابخانه ورزش و اندیشه هیئت پینگ پنگ شیراز، امروز در خانه تنیس روی میز شیراز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار