مدیر حج و زیارت استان اردبیل:

10 هزار اردبیلی راهی کربلا شدند

اردبیل (پانا) - مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: تاکنون حدود 10 هزار نفر از استان اردبیل برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین راهی کربلای معلی شده اند.

کد مطلب: ۸۶۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
10 هزار اردبیلی راهی کربلا شدند

ودود چمن آرایی اظهارداشت : با پیگیری های بعمل آمده برای اولین بار دفتر موقت کنسولی عراق در استان اردبیل مستقر و صدور روادید در این استان انجام می پذیرد .

وی افزود:تاکنون حدود 10 هزار نفر از استان اردبیل برای شرکتدر پیاده روی بزرگ اربعین راهی کربلای معلی شده اند .

مدیر حج و زیارت استان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان و همکاری کلیه بخشهای مرتبط بتوانیم با حداکثر توان در خدمت زائرین اربعین استان باشیم.

چمن آرائی در خصوص اطلاع رسانی ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: اطلاعیه‌های ثبت‌نام زائرین اربعین در سامانه سماح از طریق خبر صدا و سیمای استان، شبکه پیام دولت، رادیو پیام استان و سایت اطلاع‌رسانی اداره بصورت مستمر و متناوب انجام می گیرد.

وی از مشتاقان سفر زیارتی اربعین خواست تا برای ثبت نام در سامانه سماح به موقع و در اسرع وقت اقدام به ثبت نام کنند و ثبت نام خود را به آخرین روز های اربعین موکول نکنند. زیرا در مرزها ویزا صادر نخواهد شد.

پیشترمدیرکل اوقاف استان اردبیل ازورود روزانه 500زائر خارجی اربعین حسینی به این استان خبر داده بود، این زائران که اغلب از کشورآذربایجان و حوزه قفقاز هستند پس از استراحتی کوتاه در امام زاده صدر الدین اردبیل راهی کربلا می شوند .

موکب امامزادگان استان اردبیل در کربلا روزانه 2500 زائر را اطعام و اسکان می‌دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار