امام جمعه اردبیل:

استان اردبیل نیازمند تاسیس دانشگاه صنعتی است

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان پیگیر تاسیس دانشگاه صنعتی در استان باشند.

کد مطلب: ۸۶۴۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل نیازمند تاسیس دانشگاه صنعتی است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت : جذب دانشجویان به تنهایی راهکار حل مسائل و مشکلات نیست و مسئولان باید با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال تاسیس دانشگاه صنعتی در استان باشند .

وی با اشاره به این که اهمیت به توسعه کمی نمی‌تواند به تنهایی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود گفت: باید همگام با کمیت کیفیت نیز ارتقا یابد تا آن طور که باید و شاید بتوانیم توسعه صنعتی‌سازی استان را رقم زده و به اهداف خود در راستای توسعه تجاری‌سازی دست یابیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ضمن اشاره به برگزاری باشکوه تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی نیز تصریح کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما و مسئولان و متولیان اجرایی در برگزاری باشکوه مراسمات نهایت تلاش و مشارکت را داشته‌اند که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است و بنده به نوبه خود از زحمات انجام یافته نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

عاملی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش بسیجیان با همکاری سپاه استان از دیگر شاهکارهایی بوده است که خوشبختانه در حد اعلی به منصه ظهور گذاشته شد و بنده از زحمات و تلاش این سازمان‌ها و ادارات تقدیر و تشکر می‌کنم که در برگزاری این برنامه‌ها به طور شایسته اقدام کرده‌اند .

وی اظهار کرد: تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و نیز ارتقای تعاملات دانشجویان به سمت صنعتی‌سازی جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان باشد تا بتوانیم در عصر کنونی که هجمه‌های دشمنان مهم‌ترین تهدید برای ماست جواب دندان‌شکنی در مقابل این توطئه‌ها داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار