مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان :

راه رسیدن به توسعه در کشور با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است

تهران (پانا) - نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با نمایندگان موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران

کد مطلب: ۸۶۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
راه رسیدن به  توسعه در کشور با مشارکت بخش خصوصی  امکان پذیر است

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه موسسات فرهنگی باید کار فرهنگی انجام بدهند ، اظهار داشت : باید با تعامل و همکاری و به دور از هر گونه حذف و تقابل، امور آموزشی دانش آموزان را به پیش برد و در یک چرخه رقابتی سالم به حرکت ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه محیط علم و دانش باید آرام باشد تا دانش آموز در آن امنیت به رشد و شکوفایی برسد ، تاکید کرد: هیچ فاصله ای بین آموزش و پرورش و موسسات غیر دولتی نیست و در حقیقت شما نیز بخشی از بدنه آموزش و پرورش هستید .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آموزشگاهها باید قوانین و مقررات را به درستی اجرا کنند ، تصریح کرد: باید از بخشی نگری پرهیز و از قانونمداری استقبال کرد چرا که در حقیقت به واسطه همین قانون است ، که این مراکز به وجود آمده و گرد هم جمع شده اند.

فولادوند راه رسیدن به توسعه در این کشور را مشارکت بخش خصوصی دانست و افزود: باید با تعامل ، احترام متقابل و کار فرهنگی از این دالان سخت مشکلات عبور کنیم و به آینده موفق فرزندان سرزمین مان ایمان داشته باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث سرویس های دانش آموزی ، گفت : در انتخاب سرویس های دانش آموزی باید تمامی استانداردهای مورد نظر آموزش و پرورش در نظر گرفته شود چرا که صحت و سلامت دانش آموزان از اولویت های اصلی ماست و در این زمینه کوچکترین بی توجهی نیز پذیرفته نیست .

گفتنی است در این دیدار ،نمایندگان موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران مسائل و مشکلات خود را با مدیر کل و شورای نظارت استان در میان گذاشتند و پیرامون راهکارها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار