استاندار تهران سفر خود به بهارستان را آغاز کرد

تهران (پانا) - استاندار استان تهران با حضور در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان بهارستان سفر ششم خود به این شهرستان را آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران سفر خود به بهارستان را آغاز کرد

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، استاندار استان تهران محمدحسین مقیمی در ادامه سفرهای خود به شهرستان‌های مختلف استان تهران ساعاتی قبل برای بار ششم در طول سال جاری در شهرستان بهارستان حاضر شد.

بنابر این گزارش نخستین برنامه کاری مقیمی در بهارستان، شرکت در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان بهارستان می باشد که هم اکنون در محل سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری شهرستان بهارستان درحال برگزاری می باشد.

از جمله دیگر برنامه‌های استاندار استان تهران در شهرستان بهارستان می توان به شرکت در نشست مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و شهرستان بهارستان، حضور در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان تهران و همچنین دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، فرهیختگان و اعضای تشکل‌های مردم نهاد بهارستان اشاره کرد که در طول سفر یک روزه وی اجرا می گردد.

در ادامه گفتنی است که بازدهی سفرهای شهرستانی استاندار تهران به ویژه در شهرستان بهارستان به شکل قابل توجهی مثبت بوده است و اقدامات مسئولان شهرستان درپی پنج سفر گذشته مقیمی به بهارستان، به خوبی گویای این امر می باشد.

بدون شک این موضوع می تواند نوید روز به روز بهتر شدن شرایط و وضعیت حاکم بر شهرستان بهارستان و رفع کمبودهای موجود در زمینه‌های مختلف را به شهروندان بدهد و مطئمناً در طول روزهای آینده اقدامات موثری در راستای مبارزه با مواد مخدر، حماید از زنان و فعالان فرهنگی و اجتماعی سطح شهرستان و دیگر موارد موجود در لیست برنامه‌های استاندار تهران صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار