چهارمحال و بختیاری

برگزاری نشست هم اندیشی جهت تدوین آیین نامه اجرایی جدید برای مدارس استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) -معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری نشست هم اندیشی و ارائه پیشنهادها جهت تدوین آیین نامه اجرایی جدید برای مدارس خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی  جهت تدوین آیین نامه اجرایی جدید برای مدارس استان چهارمحال و بختیاری

حشمت الله تیرگیر،نماینده شورای عالی آموزش و پرورش استان در نشست هم اندیشی که با نمایندگان سایر معاونت های اداره کل و روسای ادارات سنجش و ارزشیابی تحصیلی ، ارزیابی عملکرد ، مشارکت های مردمی و حراست برگزارشد، اظهار داشت: آیین نامه اجرایی مدارس فعلی مصوب سال 1379 بوده و از زمان تصویب این آیین نامه تاکنون علی رغم تغییرات زیادی که در سایر آیین نامه ها و بخصوص آیین نامه آموزشی داشته ایم ولی این تغییرات در آیین نامه اجرایی اعمال نشده است . از طرف دیگر تغییر نظام آموزشی به نظام 6-3-3 از یک سو و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می طلبد که آیین نامه اجرایی مدارس نیز بر مبنای سند تحول بنیادین و نظام آموزشی جدید تدوین شود .

تیرگیر با بیان اینکه شورای عالی آموزش و پرورش کشور هم اکنون تدوین آیین نامه اجرایی جدید را در دستور کار خود قرار داده است از حاضرین در جلسه خواست ، نظرات و پیشنهادهای خود را جهت ارسال به دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش ارائه دهند .

وی تصریح کرد : بر اساس نامه ارسالی از طرف شورای عالی آموزش و پرورش آیین نامه جدید در 7 عنوان اصلی تدوین خواهد شد که در این جلسه مولفه های ذیل این عناوین مورد نقد و بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی در این خصوص اخذ شد ،معاون آموزش متوسطه در پایان گفت: موارد جدیدی برای درج درآیین نامه پیشنهاد شد که بصورت مکتوب به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار