رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

یوم الله۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مانند رئیس‌جمهور آمریکا است

سمنان (پانا) - حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان، این روز را یادآور وقایع مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این روز به عنوان روزی به یاد ماندنی به ثبت رسیده که در آن ترفندهای شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ما برملا شد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مانند رئیس‌جمهور آمریکا است

قندهاری به مناسبت های مهم این روز از جمله به تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره داشت و گفت: از این رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۱ نقطه شهری استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: مردم متدین و خداجوی استان سمنان مانند سال‌های گذشته در این روز، یک‌بار دیگر حماسه‌ای جاویدان را خلق خواهند کرد.

قندهاری حضور پرشور مردمی در راهپیمایی انزجار از استکبار جهانی را ناامیدی دشمنان عنوان کرد و افزود: وحدت و همدلی ملت در بازخوردهای جهانی مثال‌زدنی است و شاهد این ماجرا نیز همین رویدادهایی مانند راهپیمایی ۱۳ آبان محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با اشاره به سخنان ترامپ درباره آغاز دور جدید تحریم‌ها از ۱۳ آبان ماه علیه کشورمان، بیان کرد: تقارن این روز با راهپیمایی ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مانند رئیس‌جمهور آمریکا است.

قندهاری، با اشاره به اظهارات خصمانه ترامپ افزود: این گونه اظهارنظرها تازگی ندارد و ماهیت سیاستمداران آمریکا بارها و بارها برای همگان آشکار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: اگر امروز ترامپ به صراحت موضع خصمانه ای در قبال ایران می گیرد در واقع از گسترش نفوذ و محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه عصبانی است و جمهوری اسلامی ایران را سدی محکم در مقابل سیاست های استکبارجویانه خود میبیند.

قندهاری درباره اولویت‌ها و محورهای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سال جاری، بیان کرد: برگزاری راهپیمایی، حضور پرشور، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، استکبارستیزی و ... در زمره محورهای اصلی برنامه‌های ۱۳ آبان هستند.

وی افزود: بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی نیز در کنار سایر اقشار مردم استان سمنان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور پرشور خواهند داشت.

قندهاری از فراهم شدن مقدمات لازم برای حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان در استان سمنان خبرداد و افزود: امسال شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر و محکم تر از سال های قبل سر داده خواهد شد و این مرگ بر آمریکا مصداق مرگ بر سیاست های استکباری و جنایتکارانه آمریکاست نه مرگ بر مردم این کشور.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، تصریح کرد: گروه‌های مختلف در این روزبزرگ در راهپیمایی حضور پیدا کرده و انزجار خود را از جنایت‌ها و شیطنت‌های مختلف دشمنان، استکبار و شیطان بزرگ آمریکا اعلام می ‌کنند.

وی خواستار حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مومن وخداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار