نماینده ولی فقیه استان سمنان:

تعامل تحسین برانگیز میان حوزه و آموزش و پرورش استان / رسالت معلمی انسان سازی و عالم سازی است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه استان سمنان گفت: تعامل و همکاری میان حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در استان تحسین برانگیز است.

کد مطلب: ۸۶۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تعامل تحسین برانگیز میان حوزه و آموزش و پرورش استان / رسالت معلمی انسان سازی و عالم سازی است

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، در جلسه هماهنگی کمیته همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش استان که با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز برگزار شد، افزود: معلمی با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست و جزء مقدس ترین شغل هاست.

وی با بیان اینکه شغل معلمی پیامبری است، اظهارکرد: تعلیم یعنی عالم سازی و تربیت یعنی انسان سازی که هر دو مشکل است، پس شما کارتان کارانبیاء الهی است و عالم ساز و انسان ساز هستید.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: معلمان باید توجه به تربیت و فضائل اخلاقی دانش آموزان را در اولویت فعالیت های آموزشی و پرورشی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اهمیت اخلاق در آموزش و پرورش اذعان داشت: آموزش وپرورش باید در فرهنگ سازی و ترویج اخلاق ناب محمدی در بین معلمان و دانش آموزان سرآمد باشد.

آیت الله شاهچراغی بر تعامل و همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش برای تربیت نسل جوان تاکید کرد و افزود: ارتباط آموزش وپرورش با روحانیت در قالب طرح امین، مبلغان مذهبی و دینی، ارتباط موثری است.

نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه همچنین با ابراز خرسندی از برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در سمنان گفت: این اجلاسیه نیز باید با برنامه ریزی درست، در شان استان سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار