معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در نشست شورای آموزش و پرورش:

صرف هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

نگاه عقلانی، همت همگانی و کنار هم بودن مردم و مسئولین در رفع مشکلات موجود در کشور تاثیر زیادی دارد

اهواز (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: امروزه مهمترین مسئله ای که در دنیا مورد توجه قرار می گیرد آموزش است و صرف وقت و هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۶۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
صرف هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

علی حسین حسین زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان با توجه به اینکه مشکلات آموزش و پرورش با مشارکت و همدلی حل می شوند، گفت: همانطور که طی 40 سال گذشته مشکلات موجود در کشور را پشت سر گذاشتیم در آینده نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف مشکلات را حل می کنیم.

وی تصریح کرد: نگاه عقلانی، همت همگانی و کنار هم بودن مردم و مسئولین در رفع مشکلات موجود در کشور تاثیر زیادی دارد.

حسین زاده با بیان اینکه علی رغم تمامی مشکلاتی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد کارهای مثبت و بزرگی نیز صورت گرفته است، گفت: افتتاح 161 مدرسه در قالب 576 کلاس درس کار بزرگی در راستای توسعه فضاهای آموزشی در این استان است که در ابتدای سال تحصیلی در خوزستان انجام شد.

وی گفت: توسعه امکانات و تجهیزات هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش خوزستان نیز از کارهای مثبت دیگری است که با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال صورت گرفت که از این طریق فرصت مهارت آموزی و آموزش های کارگاهی در بین دانش آموزان خوزستانی افزایش پیدا می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان توجه به آموزش و پرورش را سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مهمترین مسئله ای که در دنیا مورد توجه قرار می گیرد آموزش است و صرف وقت و هزینه در این زمینه سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی در عین حال با تاکید بر لزوم آموزش مسائل بهداشتی به دانش آموزان، ایجاد زیر ساخت های مناسب بهداشتی در مدارس را ضروری دانست و گفت: لازم است تا از اعتبارات استانی برای بهسازی زیر ساخت های بهداشتی مدارس، سرویس های بهداشتی و فضاهای فیزیکی کلاس های درس استفاده شود و امیدواریم که با کمک سازمان برنامه و بودجه مبلغی به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان برای انجام این کار اختصاص داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار