مدیرکل نوسازی استان در نشست شورای آموزش و پرورش:

تخصیص ١١ میلیارد ریال برای بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعلام کرد 11 میلیارد ریال اعتبار به بهسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس اختصاص یافته که تاکنون هفت میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

لینک کوتاه کپی شد
تخصیص ١١ میلیارد ریال  برای بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس خوزستان

رضا رضایی در نشست شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه سرویس بهداشتی بیشتر مدارس نیاز به بهسازی و تعمیر دارند، گفت: امسال 11 میلیارد ریال اعتبار برای این کار در نظر گرفته شده است که تاکنون هفت میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با این اعتبار بخش زیادی از این سرویس ها بهسازی و تعمیر می‌شود، گفت: به زودی مابقی این اعتبار نیز تخصیص داده می شود تا بهسازی سرویس‌های بهداشتی در مدارس استان ادامه پیدا کند.

رضایی نیاز مدارس شهرستان شوشتر را در حوزه تعمیر زیرساخت‌های بهداشتی بیش از سایر شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: برای بهسازی سرویس بهداشتی 13 شهرستان خوزستان اعتباری تخصیص داده نشده است که باید از محل اعتبارات عمرانی و تعمیراتی ، هزینه نگهداری و بهسازی سرویس های بهداشتی در این شهرستان‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بر لزوم استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در مدارس تاکید کرد و گفت: دانش آموزان و اولیا مدرسه باید در حفظ و نگهداری مدارس کوشا باشند و از آسیب به فضای فیزیکی کلاس‌های درس و محوطه داخلی مدرسه اجتناب کنند.

رضایی اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس را محدود عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان و مدیران باید نسبت به مراقبت از فضای فیزیکی مدارسی که به‌تازگی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرند و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شوند، حساس باشند چون تعمیر آنها هزینه‌های مضاعفی را به نوسازی مدارس تحمیل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار