معاون فرماندار اردستان: حضور راهپیمایی ۱۳ آبان حضور نباید به دانش آموزان اختصاص یابد

اردستان، اصفهان(پانا) - معاون فرماندار اردستان با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در اردستان برگزار خواهد شد، تاکید کرد امسال از دو جنبه این مراسم حساسیت ویژه ای دارد که باید مورد توجه تک تک مردم قرار داشته باشد.

کد مطلب: ۸۶۴۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار اردستان: حضور راهپیمایی ۱۳ آبان حضور نباید به دانش آموزان اختصاص یابد

محمدتقی کیانی در جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان در فرمانداری افزود: امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و آغاز موج جدید تحریم‌های آمریکا را از 13 آبان در پیش داریم که می‌طلبد حضور مردم در این مراسم چشم‌گیرتر باشد.

معاون فرماندارتاکید کرد : 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی امریکاست و رئیس‌جمهوری امریکا تلاش دارد این روز را تحت الشعاع سخنان بی پایه و اساس خود قراردهد.

کیانی خاطرنشان کرد : وضع موجود کشور و جهان ایجاب می‌کند مردم نشان دهند که مسائل اقتصادی و فشارهای خارجی باعث نخواهد شد که دست از نظام اسلامی و آرمان‌های مقدس آن بردارند و با حضور خود توطئه دشمنان و بویژه امریکا را نقش بر آب کنند.

وی تصریح کرد : نباید حضور در این مراسم را به دانش آموزان و دانشجویان و قشر خاصی اختصاص یابد و همه باید در آن حضور داشته باشند.

کیانی گفت : استکبار جهانی با تمام توان با استفاده از بوق‌های تبلیغاتی، فضای مجازی، دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را مخدوش و کمرنگ جلوه دهد اما بداند مردم مسلمان ایران پرورش‌یافته مکتب امام حسین (ع) هستند و زیربار ذلت نخواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار