کشف یک میلیارد و 600 میلون ریال البسه و لوازم آرایشی قاچاق در نیشابور

نیشابور (پانا )- فرمانده انتظامی نیشابور از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال البسه و لوازم آرایشی قاچاق طی سه مرحله عملیات موفق در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۴۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف یک میلیارد و 600 میلون ریال البسه و لوازم آرایشی قاچاق در نیشابور

"حسین دهقان پور " در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود محموله لوازم آرایشی قاچاق به یکی از باربری های سطح شهرستان، بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از این باربری تعداد 2 هزار و 500 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به همراه 5 هزار قلم لوازم التحریر فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.
دهقان پور با اشاره به اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی دیگر در بازرسی از دو باربری دیگر تعداد 500 ثوب انواع لباس، 2 هزار و 400 قلم لوازم التحریر و شش دستگاه پلی استیشن را کشف کردند، گفت: ارزش محموله های کشف شده از این 3 باربری بنا به نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی نیشابور در پایان با اشاره به دستگیری 4 متخلف در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار