آغاز فعالیّت نخستین کلینیک تخصصی دیابت نیشابور

نیشابور (پانا )- نخستین کلینیک تخصصی دیابت نیشابور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم فعالیّت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیّت نخستین کلینیک تخصصی دیابت  نیشابور

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم با آغاز فعالیت کلینیک تخصصی دیابت با بیان اینکه افراد مبتلا به دیابت نیاز به مراقبت های ویژه خود را دارند اظهار کرد: این مرکز، تخصّصی ترین مرکز دیابت شهرستان نیشابور است که با ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای و درمانی در زمینه دیابت فعالیت می کند.

علی اصغر نوری ادامه داد: بیماری دیابت دارای عوارض زیادی می باشد که باعث می شود برخی از مبتلایان دچار قطع عضو و یا عوارض چشم و کلیه شوند. کلینیک تخصّصی دیابت حکیم با هدف کاهش عوارض ناشی از دیابت با انجام مشاوره و آموزش های علمی به مردم و مبتلایان به دیابت و همچنین انجام ویزیت های تخّصصی سعی در کاهش عوارض دیابت دارد.

وی ادامه داد: کلنیک تخصّصی دیابت با همکاری متخصصین غدد، چشم، داخلی، قلب، اورولوژی و تغذیه به بیماران دیابتی و مراجعین به صورت شخصی یا ارجاع از مراکز بهداشت خدمت رسانی خواهد کرد.

علی اصغر نوری در پایان مزیت ایجاد این مرکز را تشخیص به موقع و ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای و درمانی در این زمینه ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد: این مرکز با آموزش و ارائه مشاوره های تخصصی به مردم و مبتلایان به دیابت، نقش موثری در پیشگیری و کاهش عوارض دیابت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار