فردا؛آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات تهران

تهران (پانا) - بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی از فردا به مدت چهار روز جدیدترین تولیدات، توانمندی‌ها، صنایع، تجهیزات و خدمات خود را در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۸۶۴۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات تهران

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات تهران؛ مراسم گشایش این نمایشگاه که بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت تاسیسات کشور محسوب می‌شود، صبح فردا با حضور مقام‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران،خانه صنعت و معدن و روسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

عبدالکریم جلالی، رئیس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات با بیان اینکه این نمایشگاهاز یکم تا چهارم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود،گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات 439 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند که از این تعداد ۳۶۳ شرکت داخلی و ۷۶ شرکت و نام تجاری خارجی هستند.

وی اضافه کرد: آلمان، ترکیه، فنلاند، چین، انگلستان، لهستان، کره جنوبی، مالزی، فرانسه، هند، اسپانیا و ایتالیا از جمله کشورهای حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران هستند که در کنار شرکت‌های ایرانی، تولیدات و خدمات خودشان را عرضه می‌کنند.

جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه صنعتگران، انبوه‌سازان، مشاوران و صاحبان صنایع استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه حضور می‌یابند،گفت: قرار است در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه چند هیات تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌های نمایشگاهی، با شرکت‌های داخلی وارد مذاکره اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات در فضایی بالغ بر 43 هزار متر مربع برگزار می‌شود، گفت: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با همکاری تشکل‌های صنعت تأسیسات و با حضور استادان دانشگاه‌ها و اندیشمندان و مدیران شرکت‌ها و کارخانه‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: آشنایی با نوین‌ترین تولیدات و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت‌کنندگان و متخصصان، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه‌شده در بخش سیستم‌های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات است.

جلالی افزود: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و پتروشیمی، نیروگاه‌ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی‌ترین صنایع کشورمان محسوب می‌شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین، سابقه‌ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به دیگرکشورها نیز نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات از فردا تا 4 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار