معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم

شرایط زیارت را برای نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند آسان کنیم

قم (پانا)- کمیته امداد استان قم در 6 ماهه نخست امسال 700 میلیون تومان برای امور فرهنگی مددجویان هزینه کرده است. معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه نخست سال 97 طرح " شوق زیارت " را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شرایط زیارت را برای نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند آسان کنیم

حجه الاسلام والمسلمین حسن هرمز، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم، کمپین شوق زیارت را یکی از برنامه‌های ارزشمند این نهاد عنوان کرد و گفت: این طرح بستر مناسبی برای کمک‌رسانی به نیازمندانی است که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات این طرح توسط خیران و نیکوکاران تأمین می‌شود اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و 776 نفر با هزینه‌ای بالغ‌بر 730 میلیون تومان به زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم مصوبه ستاد اربعین کمیته امداد استان قم را یادآور شد و گفت: به 500 مددجوی مشتاق زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) 600 هزار تومان کمک‌هزینه سفر تعلق خواهد گرفت.
حجه الاسلام والمسلمین هرمز بابیان اینکه دو هزار و 699 مددجو بااعتباری بالغ‌بر 893 میلیون تومان به اردوهای آموزشی و زیارتی اعزام‌شده‌اند گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 700 میلیون تومان نیز برای امور فرهنگی خانوارهای تحت حمایت هزینه شده است.
وی افزود: سه هزار نفر از آموزش‌های فرهنگی و مهارت‌های زندگی، بیش از 1200 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند و 560 نفر نیز در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کردند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به برگزاری 50 مراسم ملی و مذهبی برای افراد تحت حمایت کمیته امداد قم گفت: از چهار هزار و 452 نفر از مددجویان زائر استان‌های سراسر کشور نیز در مجتمع حضرت معصومه (س) به‌طور میانگین به مدت چهار روز همراه با برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با آن‌ها پذیرایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار