معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

مقررات تقسیمات کشوری فصل‌الخطاب ماست

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مقررات و قوانین تقسیمات کشوری که از سوی وزارت کشور ابلاغ و تدوین شده است فصل‌الخطاب ما می‌باشد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مقررات تقسیمات کشوری فصل‌الخطاب ماست

علی نواداد در نشست مشترک مسئولان آذربایجان شرقی و اردبیل در حوزه تقسیمات کشوری و تعیین حدود مرزی مابین دو استان اظهار کرد: ما جلسات مشترک خوبی را با مسئولان آذربایجان شرقی در وهله اول در اهر و این بار در مشگین‌شهر داشتیم تا براساس قوانین و مقررات تقسیمات کشوری نسبت به رفع ابهامات در این حوزه اقدامی عملی و اساسی را انجام دهیم .

وی خاطرنشان کرد: در هر دو استان براساس اسناد و مدارک قانونی که در ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی به ثبت رسیده است کاملا محدوده‌ها در مناطق شهری و روستایی مابین دو استان مشخص شده و برخی ابهامات و ایرادات رفع شد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بدون کمترین تنش قوانین و مقررات تقسیمات کشوری که از سوی وزارت کشور تعریف شده برای ما فصل‌الخطاب است و سعی بر این است تا بتوان بر همین ارزیابی‌ها و ملاک تعریف شده اقدامات قانونی را به انجام رساند .

در این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز بیان کرد: در سایه نشست‌های مشترک که مابین فرمانداران شهرهای هم‌مرز با استان اردبیل برگزار شد برخی ابهامات در تعیین حدود مرزی و همچنین خط تقسیمات کشوری مابین دو استان در مناطق روستایی و حتی عشایری برطرف و زمینه یک همدلی و هم‌افزایی در حل مشکلات را شاهد بودیم .

شهرتی فرد تصریح کرد : براساس قوانین و مقررات تقسیمات کشوری در شهرهای همجوار استان آذربایجان شرقی با استان اردبیل به ویژه سراب و اهر و در نقطه مقابل مشگین‌شهر و نیر کاملا حدود ثغور دو استان مشخص بوده و ما به صورت مشترک با برگزاری جلسات فصلی سعی می‌کنیم تا ایرادات و اشکالات را برطرف کنیم .

'گفتنی است:دومین نشست مشترک تقسیمات کشوری و رفع ابهامات مرزی بین استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل که به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد فرمانداران شهرستان‌های مرزی دو استان نیز حضور داشتند که مقرر شد برای جلسه فصلی بعدی برخی اسناد و مدارک تهیه و تدوین شده و ایرادات و اشکالات جزئی در حدود مرزی برطرف شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار