دانش آموز تبریزی بعنوان استاندار جوان آذربایجان شرقی منصوب شد

تبریز(پانا)- در دیدار نمایندگان شورای دانش آموزی با استاندار آذربایجان شرقی، دانش آموز تبریزی به طور نمادین بعنوان استاندار جوان تبریز منصوب شد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز تبریزی بعنوان استاندار جوان آذربایجان شرقی منصوب شد

مجید خدابخش در این دیدار با دو نفر از نمایندگان شورای دانش اموزی استان اظهار داشت : شوراها و تشکل های دانش آموزی در مدارس کمک خوبی برای مدیران مدارس هستند و مشارکت این عزیزان در امورات مدرسه نوعی تمرین دموکراسی برای آینده و حضور در شورای شهر و نمایندگی مجلس و سایر مسئولیت هاست .

استاندار در این دیدار شناسایی نیروهای فعال و پویا و کادرسازی را دیگر مزیت عضویت در شوراهای دانش اموزی بیان کرد و گفت : دانش آموزانی که در این مسئولیت ها قرار می گیرند دارای ویژگی های خاص و استعدادهای دیگری در زمینه های هنری ، ورزشی و درسی هستند و با نقل خاطره ای از یک دانش آموز دختر روستایی گفت : با فن بیان و ویژگی های خاصی که از وی سراغ داشتم با سن و سال کم در جلسات و کارگروه های فرهنگی استان به عنوان عضو موثر حضور داشت .

وی ادامه داد : با توجه به کاهش تعداد همکاران در واحدهای آموزشی ، توسعه فضای مجازی و امکانات اطلاع رسانی و اقتضائات جدید لازم است تا از پتانسیل و ظرفیت دانش آموزان بیش از پیش در زمینه اداره مدرسه بهره جست .

خدابخش، ناحیه یک تبریز آموزش و پرورش را به جهت کسب موفقیت های بیشتر در زمینه های مختلف و تحصیل بیش از 25 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی به عنوان یکی از نواحی خاص و پیشرو در سطح کشور دانست و گفت : جای بسی خوشحالی است که از 6 نفر نماینده استان دو نفر در این ناحیه تحصیل می نمایند .

جواد لطف اله پور نیز در این دیدار از کسب موفقیت و رتبه اول ناحیه در عملکرد معاونت آموزش ابتدایی و کارشناسی دوره اول متوسطه و ارتقای آموزش متوسطه دوره دوم در ارزیابی عملکرد سالیانه خبر داد و گفت : در ارزیابی عملکرد پروژه مهر و بازگشایی مدارس نیز ناحیه یک تبریز عملکرد شاخص و قابل تحسینی داشت و بازدید کارشناسان استانی از 16 واحد آموزشی نشانگر کسب امتیاز کامل و عالی بود .
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز از اشتغال 67 هزار دانش آموز در 147 واحد اموزشی دولتی و 400 مدرسه غیر دولتی خبر داد و گفت : علیرغم بازنشستگی بیش از 700 نفر از نیروها با برنامه ریزی و ساماندهی نیروها و تاکیدات مدیر کل آموزش و پرورش همزمان با بازگشایی مدارس هیچ دانش آموزی بدون کتاب ، برنامه درسی و معلم در استان وجود نداشته و شاهد بازگشایی باشکوه مدارس بودیم .

دیبا پورباقری و شایان نقوی نمایندگان استان در مجلس شورای دانش آموزی به ارایه گزارشی از مصوبات شورا در هفته گذشته و نتیجه دیدار خود با وزرای اطلاعات ، ارتباطات و آموزش و پرورش پرداختند و خواسته های خود را در نشستی گرم و صمیمی با استاندار مطرح کردند .

در پایان این دیدار به پیشنهاد استاندار، نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی کشور، بطور نمادین بر صندلی استاندار نشستند و به عنوان استاندار جوان و دانش آموز منصوب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار