کشف محموله میلیونی کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در شازند

اراک(پانا) - محموله 289 میلیون ریالی کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری توقیف شد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف محموله میلیونی کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در شازند

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبر پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این خصوص گفت: روز گذشته تیمی از مأموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

محمدعقیل سلگی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور، موفق به کشف ۹۹ کارتن لامپ هالوژن ال ای دی، 216 جفت کتانی، شش کارتن خمیر دندان، یک هزار و 681 عدد کمپوت آناناس و ۲۸ کارتن پنل خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 289 میلیون ریال از آن شدند.

وی ادامه داد: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی راننده خودرو، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با قدردانی از نقش مهم و اثرگذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه هدفمند با عرضه کالای قاچاق، همواره از خرید این گونه کالاها خودداری کرده و موارد مشکوک در این زمینه را نیز به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار