فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" در شیراز کلید خورد

شیراز (پانا) - تولید فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" با نخستین پلان خود که ادای فریضه نماز و راز و نیاز با خدا را به تصویر کشید، در حضور فرماندار شیراز آغاز شد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" در شیراز کلید خورد

در مراسم آغاز ساخت این فیلم که در روستای بردج برگزار شد، فرماندار شهرستان شیراز با قدردانی از تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر خانم این فیلم مهشید جوادی که این فیلم را با به تصویر کشیدن اقامه نماز آغاز کردند، اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده فرهنگ ‌سازی ارزش‌ها و اهمیت پرداختن به کارهای ارزشی فرهنگی و مذهبی است.

حیدرعالیشوندی بیان کرد: بدون شک اگر بخواهیم در رسانه‌ها از جمله تلویزیون و سینما تاثیرگذاری در مردم ایجاد کنیم یکی از شیوه‌های تاثیرگذار هنرمندان هستند که می‌توانند این مهم را انجام داده و در فرهنگ‌ سازی جامعه تاثیرگذار باشند.

عالیشوندی افزود: کار بسیار خوبی است که تهیه‌کننده "شب قمر در عقرب" از استان فارس است و توانسته تعدادی بازیگران تراز اول کشور را دعوت کرده و در کنار بازیگران جوان شیراز و فارس به تولید فیلم بپردازند.

وی گفت: در کنار سایر مسئولان شهر آماده حمایت از این برنامه‌ تا پایان روز ضبط آن هستیم و از مسئولان فرهنگی نیز درخواست حمایت و همراهی را داریم.

تهیه کننده فلیم "شب قمر در عقرب" نیز با قدردانی از حضور فرماندار و سایر مسئولان محلی شهر شیراز در مراسم آغاز ساخت این فیلم اظهار داشت: "شب قمر در عقرب" در قالب فیلم سینمایی هنر و تجربه با موضوع اجتماعی در حال تولید است.

یعقوب مقدم‌نیا افزود: بازیگران مطرح این فیلم مهشید جوادی، مهری آل‌آقا و امیرغفارمنش هستند که در کنار آنان نیز سایر هنرمندان شیرازی از جمله سعیدمومنی بیگدلی، سهاهمایی، غزاله وثوقی،سمیرا اعتمادی،آزاده باقری، زیبا مهرعلیزاده، آرش حسن‌زاده، اشکان هورسان، سیده مهدیه موسوی و سیدکمال علوی به ایفای نقش می‌پردازند.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه فیلم بعدی او به صورت اکران در پرده سینماهای کل کشور تولید می‌شود، بیان کرد: امیدواریم در این راه مسئولان ما را تنها نگذارند و با حمایت خود شاهد ساخت برنامه‌های مناسب باشیم.

مهشید جوادی از بازیگران جوان و مطرح کشوری که در سریال آنام نیز به خوبی نقش‌آفرینی کرد نیز اظهار داشت: در "شب قمر در عقرب" نقش مرضیه را ایفا می‌کنم و در این نقش به نوعی خودم را محک می‌زنم و از اینکه با پلان نماز فیلم را آغاز کردم نیز برایم جای بسی افتخار است که یکی از رکن‌های اساسی مقدسات دینی را به تصویر کشیدم.

وی بیان کرد: قبل از اینکه بازی در "شب قمر در عقرب" را آغاز کنم فیلم سینمایی چارلی که در تهران تولید شد بازی کرده‌ام و با فیلم‌هایی که به من پیشنهاد شده دنبال کارهای متفاوت هستم.

جوادی در مورد فیلم آنام نیز گفت: این فیلم یکی از تجربه‌های خوب من بود و با آن معرفی شدم ، نقش یک دختر ترک را در آن فیلم داشتم و برایم جای افتخار بود که نقشی را بازی کنم که از ریشه خودم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار