بازبینی و بررسی کارشناسی مسیر قنات حسن آباد یزد

یزد(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به کاهش حجم آبدهی قنات حسن آباد یزد بعد از شهر مهریز، بر بازبینی و بررسی کارشناسی مسیر قنات تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بازبینی و بررسی کارشناسی مسیر قنات حسن آباد یزد

بر اساس بازدید صورت گرفته از مسیر قنات حسن آباد یزد و کاهش حجم آبدهی قنات بعد از شهر مهریز و سایر مشکلات مربوط به این حوزه؛ جلسه هم اندیشی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و مسئولان موثر در این زمینه برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این جلسه گفت: بازدید از سرچشمه قنات حسن آباد و مسیر حرکت آب در مناطق مختلف؛ حجم آبدهی قنات بعد از شهر مهریز کاهش می یابد و آب مورد نظر به ادامه مسیر قنات منتقل نمی شود.
«محسن صادقیان» افزود: پیش بینی می شود در مسیر حرکت آب، مشکلات فنی یا برداشت های غیرمجازی وجود دارد و بر این مبنا لازم است بازبینی و بررسی کارشناسی مسیر قنات حسن آباد صورت گیرد.
صادقیان با تاکید بر ضرورت کنترل مسیر قنات خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های تفضیلی، فیلم برداری صورت گرفته از مسیر و سایر اطلاعات فنی از سوی دستگاه های مرتبط؛ تعداد پلاک زمین ، باغ و توافق های گذشته نسبت به این موضوع جمع بندی و در جلسه پیش رو بر اساس این مستندات تصمیم گیری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پایان گفت: پس از بررسی های فنی و رسیدن به جزئیات موجود در مسیر این قنات می توان حجم آب را مدیریت و از استفاده غیر مجاز و یا هدر رفت آب به دلیل هر گونه مشکل جلوگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار