تکرار فاجعه راموس و کی‌روش در رئال مادرید؛ زنگ خطر اخراج برای لوپتگی به صدا درآمد

تهران (پانا) - شکست خانگی رئال مادرید مقابل لوانته بحران در این تیم را پررنگ‌تر کرد؛ این تیم کهکشانی برای پنجمین بازی رسمی متوالی بدون برد زمین را ترک کرد و به فاجعه‌ای رسید که در سال 2004 کارلوس کی‌روش و در سال 2009 خوان‌ده راموس ایجاد کرده بودند.

کد مطلب: ۸۶۴۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تکرار فاجعه راموس و کی‌روش در رئال مادرید؛ زنگ خطر اخراج برای لوپتگی به صدا درآمد

رئال مادرید روز گذشته در حضور هوادارانش نتوانست مقابل لوانته به ناکامی‌هایش پایان دهد و برای اولین بار در تاریخ مغلوب این تیم شد تا برای سومین بازی متوالی با شکست زمین را ترک کند و تعداد بازی‌های بدون بردش به عدد 5 برسد.

آخرین بار که رئال مادرید این رکورد ناکامی را ثبت کرده بود مربوط به سال 2009 می‌شود؛ جایی که هدایت این تیم در اختیار خوان‌ده راموس بود و رئال مادرید 5 شکست متوالی را در هفته‌های 34 تا 38 لالیگا پذیرفت و همین باخت‌های متوالی باعث شد تا راموس از هدایت این تیم برکنار شده و جای او به مانوئل پلگرینی داده شود.

پیش از این کارلوس کی‌روش سرمربی این روزهای تیم ملی ایران هم توانسته بود این فاجعه را برای رئال مادرید رقم بزند؛ او در سال 2004 با 5 شکست متوالی زمینه اخراجش از این تیم را فراهم کرد.

در سال‌های دورتر و پیش از کی‌روش هم دو بار این اتفاق برای رئال مادرید افتاده بود اما تفاوت آن با فاجعه کی‎روش و راموس در این بود که رئال حداقل 3 امتیاز از 3 تساوی در 5 بازی می‌گرفت.

با این وضع جولیان لوپتگی در آستانه خلق رکوردی جدید با رئال مادرید است و او می‌تواند تبدیل به اولین مربی تاریخ شود که در 6 بازی متوالی بدون برد این تیم را از زمین خارج کرده و شاید امتیاز از دست دادن در بازی سه‌شنبه شب رئال مادرید مقابل ویکتوریا پلژن به معنی پایان دوران حضور لوپتگی در رئال مادرید باشد. او که تیم ملی اسپانیا را کمتر از یک هفته مانده به جام جهانی رها کرد تا به رئال مادرید بیاید حالا خطر اخراج را کنار گوش خود ببیند حالا در آستانه از دست دادن زودهنگام رئال مادرید قرار گرفته است.

دیدار با ویکتوریا پلژن آخرین شانس لوپتگی برای بقا خواهد بود اما به نظر می‌رسد در صورت پیروزی رئال مادرید باز هم کابوس اخراج او را همراهی خواهد کرد. ویکتوریا پلژن به نظر نمی‌رسد تیمی باشد که توانایی متوقف کردن رئال را داشته باشد اما رئال مادرید ساعت 18:45 یکشنبه باید در ال‌کلاسیکو مهمان بارسلونا باشد؛ شاید ویکتوریا پلژن بتواند 5 روز حکم بقا را برای لوپتگی امضا کند اما پاشنه آشیل او دیدار با بارسلونا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار