مدرسه 12 کلاسه خیرساز روستای سیس شبستر به بهره‌برداری رسید

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با افتتاح خانه معلم شبستر و مدرسه 12 کلاسه روستای سیس شهرستان شبستر، مدرسه 6 کلاسه روستایی ملک زاده را نیز کلنگ‌زنی کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 12 کلاسه خیرساز روستای سیس شبستر به بهره‌برداری رسید

با حضور مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر، خانه معلم شبستر با اعتبار 12 میلیارد ریالی افتتاح و به بهره‌برداری رسید .

جعفر پاشایی در آیین افتتاحیه گفت: وظیفه ما تکریم شان معلمان بوده و هر اندازه به فرهنگیان خدمت کنیم باز بدهکار فداکاری و تلاش فرهنگیان هستیم .

مدیرکل آموزش وپرورش استان در حاشیه این افتتاح خاطر نشان ساخت: خانه معلم شهرستان شبستر در زمینی به مساحت 450 متر مربع با زیر بنای 150 مترمربع در سه طبقه و با هزینه یک میلیارد و دویست میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان احداث شده است.

همچنین مدیر کل آموزش وپرورش استان در سفر یکروزه خود به شبستر، کلنگ احداث مدرسه ۶کلاسه خیرساز رسولوی روستای ملک زاده را بر زمین زد.

پاشایی اضافه کرد: این مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت3 هزار مترمربع و زیر بنای 450 مترمربع با هزینه 700 میلیون تومان توسط برادران رسولوی در مدت یکسال احداث خواهد شد.

همچنین با حضور مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس آذربایجانشرقی و مسئولین شهرستان شبستر، مدرسه 12 کلاسه حاج حیدر زینالی شهر سیس افتتاح شد.

به گفته ی پاشایی این مدرسه 12 کلاسه در زمینی به مساحت 2500 مترمربع و زیر بنای 1200 متر مربعی در دو طبقه و با هزینه بیش از 15 میلیارد ریال توسط حاج حیدر زینالی احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار