نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی « بازیکن شماره یک آماده»

تهران (پانا) - فیلم سینمایی بازیکن شماره یک آماده محصول 2018، در اولین نشست « سینماIT» ، سه شنبه اول آبان، ساعت 15 تا 19 پس از نمایش با حضور کارشناس متخصص و منتقد سینما در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.

کد مطلب: ۸۶۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی « بازیکن شماره یک آماده»

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، فیلم سینمایی بازیکن شماره ۱ آماده، به کارگردانی استیون اسپیلبرگ فیلمی است علمی تخیلی با ژانر اکشن و دوبله شده فارسی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در این فیلم اولویا کوک، تای شریدن، بن مندلسون، سیمون پگ ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم از این قرار است که وقتی مخترع یک دنیای واقعیت مجازی به اسم اواسیس می میرد، قبل از مرگش بازی را منتشر می کند که تمام بازیکن های اواسیس را به چالش می کشد تا تخم ایستر را پیدا کنند و هرکسی که آن را پیدا کند به ثروت او دست پیدا می کند…

در این برنامه محمد رضا فهمیزی منتقد سینما، نوید میرزا آقازاده کارشناس IT و افشین سروری به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی نکات فناورانه در فیلم می پردازند.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار