تجلیل از مدال آوران ایلامی المپیادهای علمی کشور

مراسم تجلیل از مدال آوران ایلامی، المپیادهای علمی دانش آموزی، برگزار شد.

ایلام (پانا) - مراسم تجلیل از دانش آموزان ایلامی حائز مدال های نقره و برنز المپیاد های علمی کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسؤلین و فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مدال آوران ایلامی، المپیادهای علمی دانش آموزی، برگزار شد.

مراسم تجلیل از دانش آموزان ایلامی حائز مدال های نقره و برنز المپیاد های علمی کشور در محل سالن اجتماعات امور تربیتی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسؤلین و فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از دانش آموزان و اولیاء آنان نیز حضور داشتند اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان پیرامون اهمیت دانش و دانایی و نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور مطالبی عنوان نمودند و در ادامه در خصوص مزایای المپیاد های علمی و تاریخچه شکل گیری آن در دنیا سخنانی ایراد فرمودند.

سپس فردین بساطی رئیس اداره استعدادهای درخشان استان در رابطه با تاریخچه المپیاد در ایلام ، نحوه شکل گیری آن و نتایج حاصله طی چهار سال گذشته مطالبی بیان نمودند و با ذکر آمار و ارقام به روند رو به رشد و توفیقات حاصل شده در این حوزه اشاره کردند.

بساطی در ادامه نتایج 32 استان در سه رشته ریاضی، شیمی و سلول های بنیادی را تحلیل نمودند و جایگاه مناسب استان ایلام را یک موفقیت بزرگ و تاریخی دانستند و از زحمات همه کسانی که در این مسیر کمک کرده اند از جمله بنیاد نخبگان استان ایلام، مدیران و عوامل آموزشی مراکز تیزهوشان و همچنین تیم شایسته المپیاد ایلام، بخصوص دکتر میثم ملکی، تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان از دانش آموزان فرنوش فرشچیان ( برنده مدال برنز شیمی از مرکز فرزانگان)، پانیذ قاسمی (برنده مدال نقره المپیاد سلول های بنیادی از مرکز فرزانگان) و محمد چراغی( برنده مدال نقره ریاضی از مرکز شهید بهشتی) تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار