هشدار هواشناسی برای وقوع سیلاب‌ها در کشور طی دو روز آینده

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور با اعلام وضع آب و هوا طی دو روز آینده، برای آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها هشدار داد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
هشدار هواشناسی برای وقوع سیلاب‌ها در کشور طی دو روز آینده

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، با توجه به فعالیت سامانه بارشی، طی امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ مهرماه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران، گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین این وضع برای سه‌شنبه اول آبان ماه در جنوب غربی کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه بارش در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، غرب لرستان و شمال ایلام شدید خواهد بود.

وضع بارش برای فردا دوشنبه ۳۰ مهرماه در جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، برخی مناطق خوزستان، ایلام و غرب کردستان و در روز سه‌شنبه اول آبان ماه در برخی مناطق خوزستان شدید خواهد بود و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها وجود دارد.

برای امروز یکشنبه و روز سه‌شنبه اول آبان ماه با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی احتمال ریزش تگرگ در مناطق یاد شده دور از انتظار نیست.

همچنین امروز و فردا در استان‌های واقع در ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی، زاگرس مرکزی و شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار