حمیدی: رسیدن به نسل بانشاط و تاب‌آور نیازمند به صحنه آمدن همه همکاران فرهنگی است

تهران ( پانا) - هفدهمین جلسه کمیته استانی مدیریت فوریت‌های روانی و اجتماعی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ، مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی: رسیدن به نسل بانشاط و تاب‌آور نیازمند به صحنه آمدن همه همکاران فرهنگی  است

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در این نشست، اظهار داشت: رسیدن به نسل بانشاط و تاب‌آور نیازمند به صحنه آمدن همه همکاران فرهنگی به خصوص در مدارس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در نقطه تماس با دانش آموزان باید نیروی توانمند داشته باشیم، تاکید کرد: رسیدن به این سطح از توانمندی جز با تمرین عملی مهارت‌های زندگی در مدارس امکان‌پذیر نیست.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: مطالعه و تهیه زیرساخت‌های مورد نیاز از طریق سامانه نماد، تدوین کتاب‌های سه‌گانه برای مدارس، جلب حمایت ارگان ها و نهادهای ذی ربط و سرمایه گذاری روی معلمان از چهارچوب های فکری مناسب برای مقابله با آسیب‌های روانی و اجتماعی است.

این مقام مسئول با تاکید بر منحصربودن موقعیت شهرستان‌های استان تهران به لحاظ مهاجرپذیر بودن، وضعیت پراکندگی و جغرافیایی،خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استان تهران نیازمند توجه ویژه و حمایت‌های همه جانبه دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت از طرح‌ها و ارتقای کارگاه های آموزشی در این استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار