جام خلیج فارس/

پیروزی صنعت نفت برابر تراکتورسازی

تبریز (پانا)- تیم فوتبال صنعت نفت نهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی برابر تیم پرستاره تراکتورسازی به پایان برد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی صنعت نفت برابر تراکتورسازی

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر روز گذشته پیگیری شد و تیم تراکتورسازی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت نفت رفت.

شاگردان محمد تقوی در این دیدار با ترکیب محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی‌پور، علی‌رضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان پهلوان و لی اروین وارد زمین مسابقه شدند.

در حالی که در همان دقایق نخست ۲ تیم به دنبال ارزیابی حریف بودند، نفتی‌ها روی یک غافلگیری در دقیقه ۱۸ مسابقه موفق شدند به گل نخست مسابقه دست یابند.

پس از این گل شاگردان محمد تقوی برای جبران نتیجه حملاتی را روی دروازه میزبان تدارک دیدند که خوش‌شانسی شهاب گردان مانع به ثمر رسیدن این توپ‌ها شد.

سرخ‌پوشان در این نیمه توسط احسان حاج صفی و سوگیتا بازیکن ژاپنی خود دو بار تیرک دروازه نفت آبادان را به لرزه در آوردند که در نهایت این نیمه با یک گل به سود میزبان پایان یافت.

با شروع نیمه دوم، کادر فنی تراکتورسازان تغییر تاکتیک داده و آنتونی استوکس را وارد زمین مسابقه کردند.

این بازیکن خارجی در دقیقه ۷۴ موفق شد حرکت زیبای اشکان دژاگه را با شوتی دقیق به گل نخست تراکتورسازان تبدیل کند.

دقایقی بعد تیم میزبان در صحنه‌ای مشکوک توانست به گل دوم خود دست یابد و سرخ‌پوشان باز هم روی یک اتفاق از حریف خود عقب افتادند.

پس از این گل تقوی تلاش کرد با تعویض‌های خود نتیجه را به تساوی بکشاند ولی تلاش تراکتورسازان نتیجه‌ای نداد و سرخ‌پوشان نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار