شهردار منطقه ۵ شهرداری ارومیه:

منطقه 5 ارومیه جزء مساعدترین مناطق برای جذب سرمایه گذار است

ارومیه(پانا)-شهردار منطقه 5 شهرداری ارومیه ، منطقه پنج را جز مساعد ترین مناطق برای جذب سرمایه گذار اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
منطقه 5 ارومیه جزء مساعدترین مناطق برای جذب سرمایه گذار است

فرخ عبدی با بیان اینکه در شهرداری منطقه 5 زمینه برای جذب سرمایه گذار فراهم است ، گفت: اکنون در منطقه 5، پروژه های تفریحی وخدماتی سرمایه گذاری چون اوریاد در دست اجراست.

وی در ادامه با بیان اینکه می توان با گسترش و توجه بیشتر به فضاهای سبز شهری هر چه بیشتر به اهداف توسعه پایدار شهری نزدیک شد، افزود: در راستای توسعه فضای سبز در منطقه 5 شهرداری نسبت به اجرای ساخت پارک ساحلی و پارک جنگلی در سطح منطقه شده است.

شهردار منطقه 5 شهرداری ارومیه گفت: فضاهای سبز شهری علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهری در مقولات زیبا شناسی و ادارک هویت موثر است که می تواند از تخریب اقتصادی و فیزیکی، افت کیفیت زندگی، آلودگی، تراکم و کوچ طبقه متوسط از مرکز شهر پیشگیری کند.

عبدی گسترش معابر و پیشنهاد جهت احداث پل ها و تقاطع های غیر هم سطح ، مطالعه و بررسی در خصوص وضع آب های سطحی معابر ، ایجاد اماکن و فضاهای شهری تفریحی و فرهنگی ، ارتقای کیفی ، کمی و تسریع در اجرای طرح های عمرانی و رفع نیاز های اساسی در سطح منطقه را از جمله طر ح های مطالعاتی منطقه 5 ارومیه عنوان کرد .

وی تصریح کرد: طی شش ماهه اخیر در جهت حل مشکلات شهروندان، اقداماتی اعم از ساماندهی آب های سطحی، آسفالت رویه معابر، ایجاد فضای مناسب بازی و سبز صورت گرفته است .

عبدی مساحت شهرداری منطقه 5 را یکهزار و 36 هکتار عنوان کرد و گفت: این منطقه از جنوب به رودخانه شهر چای، از شمال به بزرگراه باهنر، از غرب به شهرک گلشهر و از شرق به خیابان کاشانی و خیابان امینی منتهی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار