معاون پارلمانی وزارت ارشاد: تجهیز کتابخانه های روستایی یکی از اهداف مهم است

تبریز (پانا)- معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجهیز کتابخانه های روستایی یکی از اهداف مهم این وزارت خانه است.

کد مطلب: ۸۶۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پارلمانی وزارت ارشاد: تجهیز کتابخانه های روستایی یکی از اهداف مهم  است

سیدهادی حسینی در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: مردم ایران به داشتن فرهنگ والا معروف هستند و ما می‌توانیم با تکیه بر این فرهنگ و به لطف چنین رویدادهایی برای افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعقدیم که ایران فقط تهران نیست و تمام شهرهای کشور باید مورد توجه قرار گیرند.

حسینی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود یک میلیارد تومان به برگزاری نمایشگاه اختصاص داده است و در تلاش هستیم که نمایشگاه کتاب در تمام استان‌های کشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به تجهیز کتابخانه های روستایی یکی از اهداف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: امیدواریم بتوانیم از فرصت رویداد نمایشگاه کتاب تبریز استفاده کرده و کتاب های بیشتری برای کتابخانه های روستایی خریداری کنیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در برهه‌های مختلف کتاب سبب ماندگاری اندیشه و نشر دین شده است و می‌تواند سعادت بشری را فراهم آورد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ الی ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار