نواختن زنگ مهر مهربانی در روستای زیبای سینی نو شهرستان کلات

کلات(پانا)-در اقدامی زیبا و با همت انجمن فرهنگی کلات نادر و اداره آموزش و پرورش کلات به 12 دانش آموز روستای سینی نو  کارت هدیه و لوارم التحریر اهدا شد

کد مطلب: ۸۶۳۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مهر مهربانی در روستای زیبای سینی نو شهرستان کلات

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش این کار نیک و پسندیده انجمن فرهنگی را گامی بزرگی در فراهم نمودن موقعیت تحصیل، دانست و گفت: زنجیره های بین مدرسه و خانواده باید مستحکم باشد والدین باید برای پیشبرد اهداف پیش روی مدرسه در کنار مدرسه همراه و همگام باشند .
وی گفت : ما به عنوان نیروهای دستگاه تعلیم و تربیت برنامه ریزی های مدون و هدف گذاری شده ای داریم ولی در بحث جدیت در آموزش خانواده نقش موثری در پیشرفت فرزندان خود باید ایفا کنند شرایط تحصیل را برای آنها فراهم نمایند.چرا که دغدغه اصلی یک دانش آموز باید تحصیل باشد.

پایسته افزود: فرزندان ما دارای استعداد های نهفته بالقوه ای هستند که باید همه ی ابعاد این سرمایه ها را ببینیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم .

وی گفت: در کشور هر کاری که قرار است انجام شود ابتدا باید فرهنگ سازی آن در آموزش و پرورش انجام شود و چرخ های معیوب جامعه را باید از رده خارج کرد در غیر اینصورت اثر سوء در اجتماع بین افراد خواهد داشت .

پایسته در پایان گفت : ما در سال گذشته توانستیم با برنامه ریزی های درست و مدون در سطح استان مقام های ارزشمندی را کسب نماییم و ثابت کردیم محرومیت نمی تواند برای ما محدودیت ایجاد کند .
ان شالله در سال تحصیلی جدید این جایگاه ها را ارتقاء داده و نتایج طلایی در خور شان آموزش و پرورش و شهر کلات بدست خواهیم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار