فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

اهمیت ویژه برگزاری باشکوه راه پیمایی ۱۳ آبان

اسلامشهر (پانا) -فرماندار اسلامشهر گفت: برگزاری باشکوه راه پیمایی ۱۳ آبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید در این راه پیمائی در کنار اقشار مختلف مردم و دانش آموزان شرکت کنیم.

کد مطلب: ۸۶۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت ویژه برگزاری باشکوه راه پیمایی ۱۳ آبان

مسعود مرسلپور که در جلسه مشترک ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخن می گفت، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: استکبار ستیزی مردم و نظام اسلامی در چهل سال گذشته هیچگاه با فرود مواجه نبوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه دست آمریکائی ها به فضل الهی برای افکار عمومی جهان رو شده و شاهد انزوای روزافزون این کشور در عرصه های بین المللی هستیم، افزود: قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان در ترکیه خباثت سردمداران عربستان سعودی را به مردم جهان نشان داد و نحوه مواجه آمریکائی ها با این جنایت نیز دروغ بودن شعارهای حقوق بشری این کشور را به اثبات رساند.
فرماندار اسلامشهر به جنگ روانی آمریکائی ها علیه ایران اسلامی و تلاش آنها برای برهم زدن ثبات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان ما با بکار گرفتن مزدوران اطلاعاتی خود در تلاش بودند تا با ایجاد اختلال در بازار سکه و ارز به نارضایتی ها در داخل کشور دامن زده و به اهداف شومشان برساند اما با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید ومقاومت و ایستادگی مردم تمامی توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.
وی با بیان اینکه استکبارستیزی صرفاً به شعار دادن نیست و بایددرعمل نیز استکبار ستیز بودنمان را نشان دهیم، اظهار داشت: مسئولان شهرستان باید در چهلمین سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی با خدمتی جهادی عملکردی درخشان در عرصه خدمت به مردم از خود به یادگار بگذارند.
مرسلپور ادامه داد: از همه مردم و مسئولان کشورمان که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند دعوت می کنم تا در راه پیمائی باشکوه ۱۳ آبان حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته مردم در تمامی صحنه ها حاضر بودند و آنها بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و در هشت سال دفاع مقدس نیز از کیان کشور دفاع کردند گفت: نگاه ما به مردم نگاه نوکری و خدمتگزاری است و باید بیش از گذشته در بین طیف های مختلف مردم حاضر شویم و خدمات و دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم برسانیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار