دیدار جامعه ورزشی گلبهار با امام جمعه گلبهار در هفته تربیت بدنی

چناران (پانا) - رئیس نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار به همراه جمعی از روسای هیات های ورزشی و تعدادی از مسئولین گلبهار به مناسبت هفته تربیت بدنی با حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه گلبهاردیدار کردند.

کد مطلب: ۸۶۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جامعه ورزشی گلبهار با امام جمعه گلبهار در هفته تربیت بدنی

حسن خالقی، در دیدار با امام جمعه با ارائه گزارشی از اهم فعالیت های نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار گفت: در 6 ماهه نخست سال 96 در مجموع 144 مدال شامل 50 طلا، 45 نقره و 49 برنز و در 6 ماه نخست سال 97 در مجموع 177 مدال شامل 53 طلا، 55 نقره و 69 برنز توسط ورزشکاران گلبهاری کسب شده در این زمینه شاهد رشد 23 درصدی هستیم.
وی ادامه داد: در مجموع 288 مدل در سال 95، 417 مدال در سال 96 کسب شده که پیش بینی می شود امسال شاهد درخشش ورزشکاران گلبهاری برای کسب500 مدال باشیم.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به اینکه نمایندگی ورزش و جوانان این شهر اقدام به صدور کارت بیمه پزشکی و ورزشی برای ورزشکاران و قهرمانان ورزشی سازمان یافته کرده است، افزود: در سال 96، 1923 و در 6 ماهه نخست سال 97، 980 ورزشکار سازمان یافته شدند.
رئیس نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار با اذعان به کمبود اعتبارات عمرانی در جهت توسعه توسعه امکان و زیرساخت های ورزشی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های شرکت عمران شهر جدید گلبهار در امر احداث فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی گفت: برای جبران کمبود فضاهای ورزشی بیش از 40 هزار مترمربع فضای ورزشی روباز توسط شرکت عمران گلبهار ایجاد شده که جهت بهره برداری عموم و همچنین اجرای فنس کشی با توجه به تفاهم فی ما بین تحویل شهروندان شده است.
خالقی با بیان اینکه در حال حاضر در فاز 2 و همچنین فضاهای سرپوشیده ورزشی کمبود جدی وجود دارد، تصریح کرد: احداث زورخانه که هم اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده و همچنین ایجاد سالن ورزشی انفرادی که طراحی آن نهایی شده، می تواند تحولی مهم را برای جبران کمبود فضاهای ورزشی در شهر گلبهار فراهم کند.
وی در پایان از حمایت های مالی و معنوی مدیران دستگاههای اجرایی گلبهار از جمله امام جمعه، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار، بخشداری،شهرداری و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر کرد.
ورزشکاران و جامعه ورزشی گلبهار و جمعی از مسئولین به مناسبت اولین روز از هفته تربیت بدنی در محل یادمان شهدای گلبهار حاضر شده و با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار