بزرگترین نمایش میدانی کشور همزمان با اربعین اجرا می‌شود

تهران (پانا) - بزرگترین نمایش میدانی کشور با عنوان «رسول» همزمان با اربعین حسینی به کارگردانی سعید اسماعیلی و به‌همت منطقه فرهنگی- گردشگری عباس­ آباد اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۳۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین نمایش میدانی کشور همزمان با اربعین اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد، این نمایش که در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس ­آباد، به‌وسعت دوازده هزار متر مربع و به مدت 1۳ شب اجرا خواهد شد، با ظرفیتی معادل پنج هزار نفر در هر شب میزبان علاقه ­مندان خواهد بود.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد قطب فرهنگی و گردشگری است که در نقطه مرکزی تهران، میزبان شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی است. اراضی عباس‌آباد، نگین سبز تهران با مجموعه‌های بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان طالقانی، آسمان‌نمای گنبد مینا، بوستان نوروز و باغ نمایش به ارائه خدمات فرهنگی و هنری به عموم مردم می‌پردازد.

نمایش «رسول» روایت دل­باختگی خلافکاری قدیمی به نام رسول دادخواه خیابانی به امام حسین(ع) است که در بستری دراماتیک در زمانه شخصیت اصلی و رخدادهای صحرای کربلا روی صحنه می‌رود.

این نمایش محصول تازه‌ای از گروه نمایشی فصل شیدایی است که در سال‌های گذشته با محوریت دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر تهران و در ۱۲ استان کشور به روی صحنه رفت و مخاطبان بسیاری در سراسر کشور داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار