سیلاب و بارندگی در غرب کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده در مناطق مختلفی از غرب کشور طی روزهای آینده شاهد بارندگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۶۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سیلاب و بارندگی در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با پانا گفت: فردا یکشنبه رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید موقتی، آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه های مناطق کوهپایه ای در استانهای واقع در غرب کشور شامل جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، غرب لرستان و شمال خوزستان پیش‌بینی شده است.

احد وظیفه افزود: همین وضعیت را پس‌فردا دوشنبه در جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، غرب کردستان، جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: به هموطنان عزیز در این استانها توصیه می شود از عبورو توقف در حاشیه مسیلها و رودخانه ها جدا خودداری کند و در مناطق کوهپایه ای برای جلوگیری از خسارت ناشی از صاعقه و بارش تگرگ از تردد و توقف در فضای باز جلوگیری شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود. همچنین به زائرین عتبات عالیات در مرزهای استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان توصیه می شود پوشش مناسب همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار