با میزبانی استان اردبیل؛

استان کردستان قهرمان کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای امیدهای کشور شد

اردبیل (پانا) - رقابت‌های کشتی پهلوانی و زورخانه ای امیدهای کشور با قهرمانی تیم کردستان در اردبیل پابان یافت

کد مطلب: ۸۶۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استان کردستان قهرمان کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای امیدهای کشور شد

در این رقابت ها ۱۵ تیم از استان های مختلف کشور حضور داشته و در ۳۱۰ رقابت یکدیگر را محک زدند که در پایان تیم کردستان قهرمان شد .

این رقابت ها با شرکت 400 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شده و در پایان پس از کردستان تیم خراسان رضوی به مقام دوم دست یافته و استان های یزد و اصفهان نیز به صورت مشترک سوم شدند .
همچنین در نتایج انفرادی و در رشته سنگ در وزن منفی 70 کیلوگرم رضا مظاهری از فارس و سیاوش احمدزاده از کرمانشاه اول و دوم شده و رضا جعفری از اصفهان و سعید بخون از یزد سوم مشترک شدند
در وزن 70 تا 80 کیلوگرم نیز امیرحسین احمدیان از فارس اول ، رضا احمدی از اصفهان دوم و علی اصغر دهقان از یزد و امید نصرتی از کردستان سوم مشترک شدند .
در وزن 80 تا 90 کیلوگرم سوران الله مرادی از کردستان به مقام نخست دست یافت، ابوالفضل زارع از یزد دوم شد و رضا قادری از فارس و علی واحدی از اردبیل مقام سوم مشترک را کسب کردند .
در وزن 90 تا 100 کیلوگرم هم محمدجواد زارع شاهی از یزد اول شد، مبین زیبالقا از کردستان به مقام دوم رسید و سالارعلیقی زاده از اردبیل و احمد سلطانی از سیستان و بلوچستان سوم مشترک شدند .
همچنین در وزن مثبت 100 کیلوگرم هم محمدمهدی کعبی از یزد، مجید احمدی از کردستان و محمدرضا رضاییان از اصفهان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند .
به گزارش ایرنا در رشته کباده و در وزن منفی 70 کیلوگرم حسین بیدختی از خراسان جنوبی اول شد، سعید صادقی از کرمانشاه به مقام دوم رسیده و رضا حعفری از اصفهان و محمد مهدی زارع از یزد سوم مشترک شدند .
در وزن 70 تا 80 کیلوگرم امید منیژه از خراسان رضوی قهرمان شد، محمدرضا دلگرم از آذربایجان شرقی دوم شده و محمدرضا آزادپور از کردستان و ابوالفضل رشید از خراسان شمالی مقام سوم مشترک را کسب کردند .
در وزن 80 تا 90 کیلوگرم هم رضا علیزاده از خراسان رضوی اول شد، سوران الله مرادی از کردستان دوم و هادی نوفل از آذربایجان شرقی و امیرحسین تابان از اصفهان سوم مشترک شدند .
در وزن 90 تا 100 کیلوگرم مبین زیبالقا از کردستان به مقام نخست دست یافت، محسن ممی زاده از اردبیل دوم شد و احمد سلطانی از سیستان و بلوچستان و مهدی رادمنش از آذربایجان شرقی سوم مشترک شدند .
در وزن مثبت 100 کیلوگرم هم محمدمهدی کعبی از یزد قهرمان شد، محمدرضا رضاییان از اصفهان به مقام دوم رسید ومجید احمدی از کردستان و سینا خلیل زاده از اردبیل سوم مشترک شدند .
در رشته چرخ چمنی هم در وزن منفی 70 کیلوگرم عباس مرادی زاده از یزد به مقام قهرمانی رسید، هومن کرباسی از کردستان دوم شد و ابوالفضل اسدی از سیستان و بلوچستان و علی میرزاخانی از اصفهان سوم مشترک شدند .
در وزن 70 تا 80 کیلوگرم حمید پرتویار از آذربایجان شرقی به مقام اول رسید، علی رزم خواه از سیستان و بلوچستان دوم شد و محمد زاهدی از کردستان و رضا احمدی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند .
در وزن 80 تا 90 کیلوگرم محمد انتباهی از آذربایجان شرقی قهرمان شد و فریدون محمدزاده از خراسان رضوی و محمد علی مرادی از اصفهان دوم و سوم شدند .
در وزن 90 تا 100 کیلوگرم وحید سلیمی از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید، مبین زیبالقا از کردستان دوم شد و علیرضا جهانشاهی از فارس و امیرمحمدآخوندی از اصفهان سوم مشترک شدند .
در وزن مثبت 100 کیلوگرم هم روح الله خدمتی از اصفهان قهرمان شده و حمیدرضا کردی از کردستان و محمدرضا کارگر از یزد به مقام دوم و سوم دست یافتند .
در رشته چرخ تیز و در وزن منفی 70 کیلوگرم عباس مرادی زاده از یزد اول شد، سیدعطاالله موسوی از سیستان و بلوچستان به مقام دوم وعلی میرزاخانی از اصفهان و احمد وارسته از آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند .
در وزن 70 تا 80 کیلوگرم حمید پرتویار از آذربایجان شرقی اول شد، صادق باقرپور از فارس دوم و امید منیژه از خراسان رضوی و اسماعیل زارع از یزد سوم مشترک شدند .
در وزن 80 تا 90 کیلوگرم هم فریدون محمدزاده از خراسان رضوی و امیررضا شجاعی از اردبیل اول و دوم شدند و محمدعلی مرادی از اصفهان و جواد دلگرم از آذربایجان شرقی
به مقام سوم مشترک دست یافتند .
در وزن 90 تا 100 کیلوگرم وحید سلیمی از کرمانشاه اول شد، علیرضا جهانشاهی از فارس به مقام دوم رسید و مهدی رادمنش از آذربایجان شرقی و امیرمحمد آخوندی از اصفهان سوم مشترک شدند .
در وزن مثبت 100 کیلوگرم نیز حمیدرضا کردی از کردستان قهرمان شد، روح اله خدمتی از اصفهان دوم و بهرام حقیقی از آذربایجان شرقی و محمدرضا کارگر از یزد سوم مشترک شدند .
در رشته میل بازی و در وزن منفی 70 کیلوگرم رسول قربانی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، داود افروز از خراسان رضوی دوم شد و ابوالفضل غریب یزدی از یزد وهیمن میرزایی از کردستان سوم مشترک شدند .
در وزن 70 تا 80 کیلوگرم یوسف جوزا از کردستان اول شد ، سلمان خانی از اصفهان دوم و امیرعلی مینویی از خراسان رضوی و علی اصغر دهقان از یزد سوم مشترک شدند .
در وزن 80 تا 90 کیلوگرم علی قدسی پوراز خراسان رضوی اول شد، حامد عقابی از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسیده و آرمین زندی از کردستان و سهیل گلزاری از یزد سوم مشترک شدند .
در وزن 90 تا 100 کیلوگرم مرتضی گلرخ از خراسان رضوی قهرمان شد و امیرعلی آخوندی از اصفهان و مبین زیبالقا از کردستان به مقام دوم و سوم دست یافتند
در وزن مثبت 100 کیلوگرم هم حمیدرضا کردی از کردستان به مقام نخست دست یافت، محمدرضا کارگر از یزد دوم و مهدی ناظرحضرتی از اصفهان سوم شدند .
همچنین در رشته کشتی پهلوانی نیز در وزن منفی 60 کیلوگرم محمد فلاح از اردبیل، رسول قربانی از اصفهان و حسین بیدختی از خراسان جنوبی اول تا سوم شدند .
در وزن 60 تا 70 کیلوگرمجعفر نوری نژاد از اردبیل قهرمان شد و سیاوش احمدزاده از کردستان و محمدمهدی زارع از یزد به مقام و دوم و سوم دست یافتند .
در وزن 70 تا 80 کیلوگرم هم رضا حیدرنیا از اردبیل به مقام نخست رسید، امید نصرتی از کردستان و امید منیژه از خراسان رضوی دوم و سوم شدند .
در وزن 80 تا 90 کیلوگرم سوران الله مرادی از کردستان اول شده و علی واحدی از اردبیل و هادی نوفل از آذربایجان شرقی به مقام های دوم و سوم دست یافتند .
در وزن 90 تا 100 کیلوگرم نیز محسن ممی زاه از اردبیل اول شد و مبین زیبالقا از کردستان و محمدجواد زارع از یزد دوم و سوم شدند .
در وزن مثبت 100 کیلوگرم هم مجید احمدی از کردستان، روح اله خدمتی از اصفهان و بهرام حقیقی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند .

گفتنی است:در اختتامیه این مسابقات ضمن تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم استان اردبیل از سایت جدید فدارسیون پهلوانی و زورخانه ای رونمایی شد.

برترین های این رقابت ها جواز حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی را که ۲۵ آبانماه در اصفهان برگزار خواهد شد، دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار