رضایی به ریاست اداره حراست آموزش و پرورش استان قم منصوب شد

قم (پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پیشگیری و حراست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان از نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رضایی به ریاست اداره حراست آموزش و پرورش استان قم منصوب شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان با حضور تعدادی از معاونین اداره کل ،روسای ادارت داخلی ومدیران ادارات نواحی و مناطق و کارشناسان حراست اداره کل و نواحی و مناطق برگرار شد

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم مسئولیت در پست حراست را نیازمند تخصص و تعهد دانست و اظهار کرد: در اداره حراست عمق نگاه و صداقت و امانتداری از خصوصیات بارز و قابل توجه است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به سوابق کاری محمد رنجبر رئیس سابق اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: صداقت، امانت داری، بردباری، نگاه بلند و بلند نظری، عواقب امور را دیدن و نگاه تربیتی از محاسن ریاست سابق حراست استان بود که در زمان تصدی ایشان فصل جدیدی را در اداره حراست نظاره گر بودیم.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای رنجبر از زحمات چندین ساله وی تقدیر نمود و تصریح کرد: امیدواریم با حضور رضایی نژاد رئیس جدید اداره حراست استان روند رو به رشد در زمینه پیشگیری از مسائل در آموزش و پرورش ادامه یابد.

در ادامه جلسه رئیس سابق اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: با نگاه حراستی از طریق چهار رویکرد صداقت با همکاران، نگاه پیشگرانه به مسائل و بررسی علمی مباحث و آموزش عمومی برای والدین و دانش آموزان سعی کردیم طوری عمل کنیم تا همکاران و والدین داتش آموزان ما را بعنوان کارشناس مورد مشورت قرار دهند.

خاطر نشان می شود: در پایان این جلسه از زحمات چندین ساله محمد رنجبر و حسین حجتی قدردانی و جعفر رضایی نژاد به عنوان رییس اداره حراست معرفی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار