باید برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، طرحی نو در اندازیم

کرمانشاه (پانا) -مراسم گرامیداشت هفته ملی پارا المپیک به میزبانی مرکز آموزش استثنایی کاوش با شعار«روز پارا المپیک در مدرسه و دانشگاه» با حضور رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه و جمعی از ﻣﺴئولان و در میان دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه مقطع متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
باید برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، طرحی نو در اندازیم

در این مراسم که به میزبانی مرکز آموزش استثنایی کاوش برگزار شد، حسین محمدی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، ضمن تبریک هفته ملی پارا المپیک به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، گفت: با پشتکار، توانایی و افزایش فعالیت‌های بدنی، استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه ورزشی شکوفا خواهد شد و می‌توانند در مسابقات استانی و کشوری شرکت کرده و توانایی خود را به آحاد مردم نشان دهند.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش افزود: باید نگاه ویژه به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه داشته باشیم و خودمان را موظف به انجام کارهای تازه برای این نوجوانان و جوانان بدانیم. معلمان و مربیان در مدرسه باید نگاه ویژه‌ای به این دانش‌آموزان داشته باشند و تمام توان خود را برای پیشرفت و تعالی فرزندان سرزمین مادری‌مان به کار بگیرند و همه‌ی ما باید برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، طرحی نو در اندازیم.

گفتنی است؛ در این مراسم، مسابقات ورزشی برای دانش‌آموزان برگزار شد و از طرف هیئت جانبازان و معلولین به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار